Beállt a sorba a Volkswagen Eos is. Idén 12 új vagy felújított modell mutatkozott be a Volkswagennél, amelyek már az új családjegyekkel születtek, az Eos a 13. Immár ez is jobban hasonlít a Hatos Golfra.


Ehhez a kocsi orrán lecserélték a fényszórókat, a lökhárítót és a hűtőmaszkot, hátul is újak a lámpák és az ütköző, utóbbiban diffúzort alakítottak ki. Az utastérben a multifunkciós képernyő és a bőrhuzat az újdonság, utóbbi azért, mert képes visszaverni a napfényt és a hőt, csökkentve az átforrósodást.

Immár az Eoshoz is elérhetők olyan extrák, mint az autót magától kormányzó Park Assist második generációja, a kulcs nélküli ajtónyitás és indítás, a Light Assist, amely magától aktiválja a fényszórót és kapcsol tompítottra, ha úgy szükséges. A tető pedig immár a távirányítóról is nyitható és zárható.

Ha a benzinmotort kedveli a vevő, a Volkswagen Eos elérhető 1,4-es turbó (122 LE), 1,4-es kettős feltöltésű (160 LE) és 2,0 literes turbómotorral (210 LE) is. Dízelből csak a 140 lóerős 2,0 literes választható. Újdonság, hogy az 1,4-es benzines után a TDI is elérhető BlueMotion kivitelben. A motorleállító Start&Stop rendszerrel, a fékenergia-visszatáplálással szerelt modell átlagfogyasztása 0,3 literrel jobb, miután 5,2 helyett 4,8 literrel beéri száz kilométerenként. Természetesen technikai rendszereinek előnye elsősorban városban érvényesül, ott 0,9 literrel jobb értéket produkál.