Itt vannak az első képek a De Macross GT1-ről. Egy eddig névtelen, 2009-ben létrejött De Macross Motors Corp. (DMMC) járművéről. Egyelőre egy 1:25 arányú modell készült el, az első valóságos prototípust novemberre szeretné befejezni a cég.


Ha igaz és megvalósul a cég mögött álló Jahong Hur koreai üzletember terve, egy igazán izgalmas autó születhet. Eltekintve attól, hogy a jármű karosszériája viszonylag unalmas, a technika alatta első osztályú.

Karbon és alumínium felhasználásával épül a vázszerkezet, amelybe középre, az utasok mögé kerülne a V8-as motor. De nem akármilyen, hanem egy, a Roush Yates Racing Engines által épített 5,4 literes kompresszoros. Ez a cég gyártja a Ford Nascar versenyautóinak motorjait is.

A kis tömeg párosítva egy ilyen vélhetően legalább 700 lóerős motorral, bizonyosan komoly menetteljesítményt eredményez. Persze a teljesítmény sem mindegy, de rendes futómű is kell. Ez esetben a Forma-1 segít, ugyanis a De Macross GT1-be az F1-ben érdekelt Multimatic lengéscsillapítói kerülnek, amit aktív szintszabályozással kombinálva alkalmaznának.  

A DMMC 2011-re tervezi a GT1 bemutatását, amelyből 200 darabot szeretnének értékesíteni. Ez azonban csak a terv első modellje, ugyanis három-négy további típust terveznek. A GT1 árban és képességeiben a Pagani Zondával kíván versenyezni, az újabb modellek a Porsche, a Maserati és Aston Martin ellenfelei lennének.

Elég hihetetlen, de álmodozni mindig érdemes.