2010 tavaszától újabb változatok közül csemegézhetnek a BMW X1-re vágyók, két új motor és egy automata váltó bővíti a kínálatot. Az eddig hattagú motorpaletta így nyolctagúra bővül.

Az egyik újdonság új belépőmodellt hoz, a BMW X1 sDrive18i lesz a típus legolcsóbb kivitele. Ez azért növelheti az autó iránti érdeklődést, hiszen eddig 9 millió forintba került a legolcsóbb változat. Az új modellbe 2,0 literes, négyhengeres motor kerül, amely 150 lóerős, maximális nyomatéka 200 Nm. Ezzel az elsőkerék-hajtású X1 9,7 másodperc alatt gyorsul százra, végsebessége pedig 202 km/óra. Az alapmodell 8,2 litert fogyaszt átlagosan.

Új szín és automata váltó is van

Új szín és automata váltó is van


Jóval komolyabb gép az új xDrive25i. Az ebben szereplő hathengeres motor nem sokban különbözik az eddig is választható 28i-jétől, ugyanúgy 3,0 literes, csak épp gyengébb, így lassabb. A teljesítménye 218 LE, nyomatéka 227 Nm. A négykerék-hajtású modell 7,9 másodperc alatt százon van, de 223 km/óráig is futja erejéből. Fogyasztása a szabvány szerint 9,3 liter vegyes használat közben.

Nem teljesen új a fenn említett sebességváltó, hiszen a 28i és 23d modellek eddig csak ezzel voltak elérhetők, mostantól viszont BMW X1 xDrive18d, sDrive18d, sDrive20d és sDrive18i változatokhoz is rendelhető, míg az új xDrive25i-ben a szériafelszereltség része.