Nem maradhatott V jelű sportváltozat nélkül a Cadillac CTS kupé sem, az új modell a Detroiti Autószalonon mutatkozik be a nagyközönségnek. Ugyan a premierig néhány óra még hátravan, a GM már szétküldte a hivatalos sajtóanyagot, elárulva a legfontosabb információkat.

Ahogy a szedán, úgy a sportos kupé is a 6,2 literes, kompresszoros V8-as motort kapta 556 lóerővel és 747 Nm-es csúcsnyomatékkal. A sajtóanyag a Cadillac történetének legerősebb motorjaként emlegeti a blokkot, amely 3,9 másodperc alatt gyorsítja 60 mérföldes, azaz 96 km/órás tempóra a kupét. Hatfokozatú kézi vagy automata váltóval rendelhető.

Mivel sportváltozatról van szó, a Cadillac Brembo fékeket szerelt a CTS-V kupéba, elöl hat-, hátul négydugattyúsak a féknyergek. Nem maradhatott ki a Magnetic Ride Control nevű állítható felfüggesztési rendszer sem, Sport és Tour állásból választható ki a legmegfelelőbb.

Középre került a kipufogó

Középre került a kipufogó


A hagyományos változatoknál agresszívabb megjelenéssel büszkélkedhet a V kivitel, a front részt az egyedileg formázott hűtőrács uralja, mely maximalizálja a beszívott levegő mennyiségét. Kicserélték a lökhárítókat és a motorháztetőt, a sportkipufogórendszer dupla véget kapott. Speciális 19 colos felniket is készítettek a mérnökök.

Recaro sportüléseket szereltek a 2+2 üléses kabinba, a székek 14 irányban állíthatóak. Sportosak lettek a kiegészítők is, illetve új színopciók is megjelentek. Nyáron kerül a kereskedésekbe az autó.Elsőszámú ellenfeleként a BMW M6 említhető.