1999-ben Hartmut Warkuss, a Volkswagen formatervezési vezetője találkozott Walter de Silvával a Genfi Autószalonon. Silva, aki most Warkuss helyén dolgozik, akkor még a SEAT formatervezési igazgatója volt és épp a Salsa-koncepción dolgozott. Warkuss azonban elmondta neki, hogy a Volkswagen szeretné feltámasztani a Bugattit és felkérte, készítsen terveket egy extravagáns sportkocsiról.

Silva beszállt a versenybe Warkuss, illetve Gorgetto Giugiaro ellen, aki a Chironnal rukkolt elő. Végül a képeken látható járgányt készítette el. Nemcsak vázlatok születtek, hanem egy 1:1-es modell is, amelyben a belsőt is kidolgozták, de természetesen a motor és hajtás hiányzott belőle.

A kész Veyron

A kész Veyron


Silva dobta a régi Bugattik fűtőmaszkját, viszont felhasználta a jellegzetes hatalmas, kerek lámpájukat. Érdekes, hogy a jármű motortér körüli része sokban hasonlít a végül megvalósult Veyronéhoz.

Silva Bugattija mindeddig titokban maradt, az olasz Quattroruote számolt be róla nemrég. Önök mit gondolnak, jobb, hogy így történt, vagy Silva autóját látnák szívesebben a Veyron helyén?