Leleplezte új modelljét, az Etiost a Toyota. A 10. Auto Expón Újdelhiben tartott bemutató azért nagyjelentőségű, mert ez a Toyota első úgynevezett olcsó modellje. A kocsit rögtön kétféle karosszériával állították ki, lépcsőshátú illetve ferdehátú kivitelben. Formailag mindkettő hasonlít a korábbi Corolla-modellekhez, de kevésbé visszafogott részletmegoldásokkal.


Egyelőre tanulmányként szerepel az Etios, amelynek neve annyit tesz eredet, ám 90 százalékban már megegyezik az év végén gyártásba kerülő modellel. Elsőként a szedán kerül a kereskedésekbe, amit három hónappal később követ a ferdehátú.

A járművek műszaki megoldásairól keveset árult el a Toyota, annyi bizonyos, hogy a tanulmányautókban 1,5-ös, illetve 1,2-es benzinmotor van.


Évi 70 ezer Etios eladását tervezi Indiában a Toyota, amihez egy új gyárat is felhúznak. A kocsit később a világ más országaiban is forgalmazzák majd, Kínába, Brazíliába is ugyanebben a formában érkezik a kocsi.

A 2000 mérnök bevonásával négy év alatt fejlesztett autóról talán a legfontosabbat, az árát nem árulta el a Toyota, de korábban 10 ezer dollár (1,85 millió forint) alatti összegről beszéltek. Persze az autóba állítólag kevesebb szigetelés, egyszerűbb műanyagok kerülnek, de főként a gyártási költségeken akar spórolni a japán gyár.