Saját telep, közvetlen értékesítés

Erste Autó néven saját használtautó-értékesítési bázist hozott létre az Erste Leasing. A telep a Gablini cégcsoport márkakereskedésén belül működik, elkerített területen állnak a bedőlt hitelekből származó, többnyire fiatal használt autók. A telep Észak-Pesten, az M3 és az M0 autóutak csomópontja közelében található.

Havi 300 autó is beérkezhet
 

December közepén nyit meg a telep

December közepén nyit meg a telep


A helyszín felöltése jelenleg is folyik, körülbelül 150 autó érkezett be. A visszavételek magas száma miatt havi 300 darabbal is frissülhet az állomány.

A visszavett autókkal az a baj, hogy az egészségtelen, túlságosan kis önrésszel és irreálisan hosszú, 8-10 éves futamidőre felvett hitelkonstrukcióknál a jármű kezdettől fogva nem nyújt fedezetet a kölcsönre, tehát leadása és értékesítése után több-kevesebb tartozása marad az ügyfélnek.

Közvetlenül megvásárolhatóak az autók

Közvetlenül megvásárolhatóak az autók


Minél kevesebbet kap az autójáért, annál többet hajt be rajta a bank. Ezért nem érdemes lerohasztani, kivett motorral leadni az autót, legalábbis a saját címén megtalálható átlagpolgárnak, aki nem eleve csalási szándékkal vitte el részletre az autót.

Lesz, aki rosszul jár

Az Erste Leasing a közvetlen értékesítéssel magasabb árat érhet el, mint nagy tételben értékesítve a bankos kocsikat. Nekik így csökken a kockázatuk, az ügyfélnek pedig kevesebbet kell pluszként befizetnie az autó értéke fölött. Rosszul jár viszont az a kör, amelynek tagjai nevetséges áron vették át a banki lefoglalt autókat, majd zsíros haszonnal elpattintották őket.

Használt autók 50 ezertől 30 millió forintig

12,6 évig kell kuporgatni az S8-ra

12,6 évig kell kuporgatni az S8-ra


A vezess.hu autókeresőjében pár tízezer forintba kerülnek a legolcsóbb használt autók. A ritka autók iránt fogékony és egészen bátor érdeklődők ötvenezer forintért megcsíphetik ezt a vajszínű Dacia 1310-et, amely az eltelt 21 év alatt mindössze 47 ezer kilométert futott.

A spektrum másik végén egy 29 900 000 forintra tartott luxusautó áll. A sötétszürke Audi S8 idei évjáratú, a Lamborghini Gallardo V10-es blokkjából kifejlesztett motorba alig pörgött bele 3400 kilométer. Az ára hamar összejön, az átlagfizetéssel számolva mindössze 12,6 évig kell  minden fillérünket félretenni rá, és máris spórolhatunk a 90 literes tank feltöltésére. Ha ez is kész, átélhetjük ahogy az 1940 kilós autó a quattro hajtással aszfaltba harap és 5,1 másodperc alatt százra gyorsul.

Odafigyelnek a visszavett autókra

Odafigyelnek a visszavett autókra


A leadott vagy trélerrel elszállított autókat ellenőrzi és felértékeli egy független műszaki szakértő. Az értékbecslést követően a megjelölt ár 80 százalékáért a pénzintézet felajánlja megvételre autóját az ügyfélnek, tehát aki tud, még visszaülhet bele.

Nem hagyják lepusztulni a visszavett autókat

Az együttműködéssel csökkenthető az eddig az ország 20-25 telepén, finoman szólva vegyes körülmények között tárolt autók erős értékvesztése. Nem kell nagy dolgokra gondolni, de az abroncsok rendszeres felfújása, az akkuk töltése, a hűtőrendszer és az ablakmosó fagyálló folyadékkal történő feltöltése, az autók mozgatása a telepen belül mind szükségszerű ahhoz, hogy egy kocsi ne tengelyig a murvába süllyedve, kockára állt gumikkal, szétfagyott motorral riassza el a vásárlókat. Többek között ezt biztosítják a márkakereskedés munkatársai.

Az Erste Leasing a gépjármű-finanszírozás legnagyobb szereplői közé tartozik, 130 ezer új és használt járműből álló portfolióval. Ez az első lízingcég itthon, amely ezt a megoldást választotta. 

Minden kép illusztráció, nem az Erste Autó telepét ábrázolják!