Visszavett autók, mutyi nélkül

Szerző: Szörényi András levél küldés 
Dátum: 2009.11.27. 12.11

Új módszert választott az Erste Leasing a bedőlt hitel miatt visszavett járművek értékesítésére. Egy külpesti használtautó-telepen közvetlenül megvásárolhatóak a visszavett autók.

Saját telep, közvetlen értékesítés

Erste Autó néven saját használtautó-értékesítési bázist hozott létre az Erste Leasing. A telep a Gablini cégcsoport márkakereskedésén belül működik, elkerített területen állnak a bedőlt hitelekből származó, többnyire fiatal használt autók. A telep Észak-Pesten, az M3 és az M0 autóutak csomópontja közelében található.

Havi 300 autó is beérkezhet
 

December közepén nyit meg a telep

December közepén nyit meg a telep


A helyszín felöltése jelenleg is folyik, körülbelül 150 autó érkezett be. A visszavételek magas száma miatt havi 300 darabbal is frissülhet az állomány.

A visszavett autókkal az a baj, hogy az egészségtelen, túlságosan kis önrésszel és irreálisan hosszú, 8-10 éves futamidőre felvett hitelkonstrukcióknál a jármű kezdettől fogva nem nyújt fedezetet a kölcsönre, tehát leadása és értékesítése után több-kevesebb tartozása marad az ügyfélnek.

Közvetlenül megvásárolhatóak az autók

Közvetlenül megvásárolhatóak az autók


Minél kevesebbet kap az autójáért, annál többet hajt be rajta a bank. Ezért nem érdemes lerohasztani, kivett motorral leadni az autót, legalábbis a saját címén megtalálható átlagpolgárnak, aki nem eleve csalási szándékkal vitte el részletre az autót.

Lesz, aki rosszul jár

Az Erste Leasing a közvetlen értékesítéssel magasabb árat érhet el, mint nagy tételben értékesítve a bankos kocsikat. Nekik így csökken a kockázatuk, az ügyfélnek pedig kevesebbet kell pluszként befizetnie az autó értéke fölött. Rosszul jár viszont az a kör, amelynek tagjai nevetséges áron vették át a banki lefoglalt autókat, majd zsíros haszonnal elpattintották őket.

Használt autók 50 ezertől 30 millió forintig

12,6 évig kell kuporgatni az S8-ra

12,6 évig kell kuporgatni az S8-ra


A vezess.hu autókeresőjében pár tízezer forintba kerülnek a legolcsóbb használt autók. A ritka autók iránt fogékony és egészen bátor érdeklődők ötvenezer forintért megcsíphetik ezt a vajszínű Dacia 1310-et, amely az eltelt 21 év alatt mindössze 47 ezer kilométert futott.

A spektrum másik végén egy 29 900 000 forintra tartott luxusautó áll. A sötétszürke Audi S8 idei évjáratú, a Lamborghini Gallardo V10-es blokkjából kifejlesztett motorba alig pörgött bele 3400 kilométer. Az ára hamar összejön, az átlagfizetéssel számolva mindössze 12,6 évig kell  minden fillérünket félretenni rá, és máris spórolhatunk a 90 literes tank feltöltésére. Ha ez is kész, átélhetjük ahogy az 1940 kilós autó a quattro hajtással aszfaltba harap és 5,1 másodperc alatt százra gyorsul.

Odafigyelnek a visszavett autókra

Odafigyelnek a visszavett autókra


A leadott vagy trélerrel elszállított autókat ellenőrzi és felértékeli egy független műszaki szakértő. Az értékbecslést követően a megjelölt ár 80 százalékáért a pénzintézet felajánlja megvételre autóját az ügyfélnek, tehát aki tud, még visszaülhet bele.

Nem hagyják lepusztulni a visszavett autókat

Az együttműködéssel csökkenthető az eddig az ország 20-25 telepén, finoman szólva vegyes körülmények között tárolt autók erős értékvesztése. Nem kell nagy dolgokra gondolni, de az abroncsok rendszeres felfújása, az akkuk töltése, a hűtőrendszer és az ablakmosó fagyálló folyadékkal történő feltöltése, az autók mozgatása a telepen belül mind szükségszerű ahhoz, hogy egy kocsi ne tengelyig a murvába süllyedve, kockára állt gumikkal, szétfagyott motorral riassza el a vásárlókat. Többek között ezt biztosítják a márkakereskedés munkatársai.

Az Erste Leasing a gépjármű-finanszírozás legnagyobb szereplői közé tartozik, 130 ezer új és használt járműből álló portfolióval. Ez az első lízingcég itthon, amely ezt a megoldást választotta. 

Minden kép illusztráció, nem az Erste Autó telepét ábrázolják!

Kommentek

  • ügyfél1979

    Sziasztok!:)Ez amit olvastam nagyon jó.De!Rendszeresen járok egy ilyen hasonló bank által visszavett autok telephelyére és ezek az “ÚJ”dolgok amit az Erste Bank kínál az már réges rég van!!!Rendezetten vannak az autók,le van mind mosva,ki vannak pórszívozva és múrvázott kavicsokon áll színte mindegyik.Fel vannak fagyálozva rendesen így motor fagyás kizárt.Ez a hely ahová járok az Üllöi út legvégén van azt hiszem a 849-ben.Ott már rég ez a modszer van!!!Csak gondoltam leírom ezt mert ez a dolog amit az Erste bank írt az nem ÚJ hír!!!Ez már volt és van:)üdv.mindenki

  • erbo

    Én már hosszú évek óta járok ilyen telepekre,de a leg tisztább és leg korrekteb emberek a az üllői végén vannak.
    Minden tiszta,rendezet,csak sajnos az adott bankok temtölti fel,mert nekik nem számít valószínűleg mennyi autó talál gazdát

Ritka felvételek egy F1-es pilóta edzéséről

Felipe Massa megmutatta, hogyan készült fel az e heti Maláj, illetve a jövő heti Japán Nagydíjra.

F1: Óriásit zakózott a Sauber pilótája

Nem a legjobbkor szenvedett balesetet a sauberes Marcus Ericsson, a svéd két nappal a Maláj Nagydíj előtt állt fejre biciklizés közben.

F1: Räikkönen tűzoltónak állt

Kimi Räikkönen Malajziában a gyors vörös autót egy nagy vörös autóra cserélte, a versenyhétvége előtt új foglalkozást próbált ki a világbajnok.

F1: Fizetős pilótákkal folytatja a Sauber

Monisha Kaltenborn csapatfőnök szerint a Sauber erős anyagi háttérrel rendelkező pilótákat igazol 2017-re.

Élményautó: VW Golf II Rallye

Egy G-feltöltős Rallye Golf önmagában is érdekes, pláne ez a darab vészjósló hanggal és Oettinger tuninggal megvadított motorral. Rákészültünk a szombati hungaroringi VW-találkozóra.

Több Forma-1-es szabály is változik

A csapatok megállapodtak egy sor szabályváltoztatásban, amelyek a tervek szerint már jövőre életbe lépnek.

Játékautóként borítja fel a tájfun a teherautót

Hatalmas erővel csapott le Megi a Kínai Köztársaságra. A videó éppen azt kapta el, ahogy egy teherautót simán felborít a vihar.

Teherautók, amik lenyomnak egy sportkocsit is

Ez az öt teherautó bizony nem viccel, simán felveszi a versenyt a legtöbb sportautóval.

F1: Mégsem biztos a tesztprogram

A barcelonai pályán azt mondják, még nem biztos, hogy tényleg náluk tartják majd a 2017-es téli teszteket.

A Renault alulbecsülte az F1-et

A Renault F1-es főnöke elismerte, hogy a francia gyártó naivan alulbecsülte a Forma-1-es visszatérés nehézségét. Most már nincs mit tenni, menni kell előre.

F1: Kiszámolták, Rosberg lesz a bajnok

A brit Sky Sports érdekes egy kis matekozás után arra jutott, hogy idén Nico Rosberg lehet a világbajnok, hajszállal verheti majd Lewis Hamiltont.

Ilyen luxust kínált egykor az Ikarus

Az egykori szocialista vállalat fénykorában luxusigényeket is kielégített. Most olyan oldaláról ismerhetjük meg a legendás magyar autóbuszgyártót, melynek létezéséről eddig kevesen tudtak!