2009. június 2-án megkezdődik a Nissan 370Z magyarországi értékesítése. A 350Z utódja továbbfejlesztett V6-os motort rejt, amelynek hengerűrtartalmát 3,7 literre növelték, a teljesítmény pedig a korábbinál 18 LE-vel nagyobb, vagyis 331 LE.  Tehát teljesítményben elődje fölé nő a sportmodell, ugyanakkor az új Z rövidebb 6,6 centivel és könnyebb 32 kilóval. Ha ez nem lenne elég, a 370Z-t önzáró differenciálművel szerelik.

Már 331 lóerős

Már 331 lóerős


További újdonság a 7 sebességes, automata váltó, amelyet először alkalmaz a Nissan Európában. A 6 fokozatú, manuális váltó sem a régi, felárért csatlakozik hozzá az ún. fordulatszám-szinkronizáló rendszer. Az SRC (Synchro Rev Control) a világ első teljesen automatizált fordulatszám-szinkronizáló rendszere, mely tökéletesen sima fel- és visszakapcsolást biztosít minden esetben. Mintha egy versenyző tudását kapnánk beépítve.

A Nissan 370Z induló ára hazánkban 13 450 000 forint, ami tekintve az autó tudását, nem tűnik soknak. A japán sportkocsi 5,3 másodperc alatt gyorsul százra, végsebessége pedig 250 km/óra. Többféle csomag rendelhető a 370Z-hez, de önmagában extraként csak egy dolog, önjavító fényezés 225 ezer forintért.