A Chevrolet legdurvább motorja természetesen a Corvette ZR1-be kerül. Ugyanakkor a 6,2-es kompresszoros blokk gyengébb változatát beszerelik a Cadillac CTS-V-be is. A különösen sportos szedán arra született, hogy konkurenciát állítson a BMW M5 és Mercedes-Benz E63 AMG modelleknek, amire már gyári állapotában is képes. A Hennessey Performance Engineering azonban még tovább ment, olyan járművet faragott belőle, amely a legtöbb sportkocsi ellenfele lehet.

Ami látszik az a 20 colos felni

Ami látszik az a 20 colos felni


Négy lépcsőben növelhető a gyári állapotában 564 lóerős V8-as teljesítménye, közülük a leggyengébb is 610 lóerős. Ehhez elég megerősíteni a kompresszort, sportlégszűrővel felszerelni az autót és módosítani a motorvezérlésen. A Caddy így képes 3,7 másodperc alatt elérni a 60 mérföldes tempót (96km/óra), végsebessége 315 km/órára emelkedik.

Ez azonban csak a kezdet, hiszen 650 és 700 lóerős teljesítménnyel is elérhető a CTS John Hennessey műhelyéből. Ehhez azonban már komolyabb műtétre van szükség, kicserélik a vezérműtengelyeket, sportkipufogóval, új szívórendszerrel és intercoolerrrel látják el a motort, növelik továbbá a kompresszor töltési nyomását. Ennek nyomán a 0-60 mph idő 3,1 másodpercre rövidül, miközben a kocsi végsebessége megközelíti a 340 km/órát.

Két turbó a kompresszor helyére

Gyorsulásra született

Gyorsulásra született


Ha ezzel sem lenne elégedett a kuncsaft, jöhet az utolsó, mindent vivő csomag. A V800-ban, ahogy a neve is mutatja, 800 lóerő és kiemelkedő 1056 Nm-s nyomaték indul a hátsó kerekek felé. Ennek a motornak azonban vajmi kevés köze van a Chevrolet szakembereihez, nemcsak számos mozgó és fix alkatrészét cserélik nagyobb teljesítményűre, de már kompresszor sincs benne. E helyett két turbó lélegezteti a blokkot.

Egyelőre azt nem tudni, hogy utóbbi variáns mire is képes, de szerintünk nagyjából 2,8 másodperc alatt képes lehet százra gyorsulni, végsebessége pedig 360 km/óra lehet, ha piacra kerül.

600 lóerővel:

650 lóerővel:

700 lóerővel: (hangerőt fel!!):