Számos pletyka kering a Bugatti újabb és újabb modelljeiről. Idén ünnepli centenáriumát a márka, amelynek nyomán máris több különlegességet bemutattak, de ezek mindegyike csak a Veyron egyedi festésű modellje volt.

Az Autoexpress információi szerint azonban az ősszel esedékes Frankfurti Autószalonon igazi premierrel lép a nagyközönség elé a márka, bemutatkozik a Bugatti szedán. Miután a horribilis fejlesztési költségek miatt jelenleg is 3-5 millió eurót veszít a VW-konszern minden egyes Veyronon, csak a meglévő elemekből építkeznek az új modellnél.


A padlólemez a szintén a VW-hez tartozó Bentleytől, a motor a Veyronból érkezne. A 8,0 literes blokkot kissé áthangolnák, kevésbé lenne harapós, hogy a hétköznapokban is használható maradjon, s elképzelhető, hogy a teljesítményéből is lefaragnának. A motort előre építenék be, de maradna az összkerékhajtás. Ezenfelül az állítható futómű, a fékrendszer és a fékszárnyként is működő hátsó spoiler is átkerülne a sportkocsiról a luxusszedánra.  

Mindezt azért, hogy a leggyorsabb szedánt építsék meg, amely küllemében követné a Veyron bogárszerű megjelenését. Nem maradnak csemege nélkül a kétüléses gép vevői sem. A brit lap úgy tudja, a Bugatti szeretné visszaszerezni a leggyorsabb autó címét az SSC Aerótól, ezért még többet hoznak ki a 16 hengeres motorból. 1200-1250 lóerő sem elképzelhetetlen, a Mansory már megcsinálta. A szuper Veyron jövőre mutatkozhat be.