Nem is olyan rég beszámoltunk egy, az Egyesült Államokban zajló reklámháborúról, amikor is az Audi az A4-es plakátján megszólította a BMW-t, amely erre válaszul az út túloldalán elhelyezett hirdetésen szóban mattot adott a konkurensének egy M3-as bevetésével.  

Egyelőre nincs válasz a BMW-től

Egyelőre nincs válasz a BMW-től


Nem késlekedett a viszontválasszal a négykarikás márka se. Új plakátjukon egy R8-as látható az alábbi szöveg mellett: “Ideje ellenőrizni a luxusjelvényedet, lehet, hogy lejárt.” Talán arra akart utalni az Audi, hogy a BMW kínálatában jelenleg nincs szupersportkocsi.

Egyelőre a korábbi BMW-hirdetés helyén egy másik cég reklámja szerepel, de nem lennénk meglepve, ha hamarosan egy BMW motorkerékpár képe tűnne fel az út túloldalán. Kiemelve egy, a bajorok olyan járművét, amivel az ellenfél nem rendelkezik.