2005-ben, amikor megjelent a Clio harmadik generációja, a Renault úgy döntött, továbbra is gyártásban tartja a korábbi modellsorozatot. Helye is van az autónak, hiszen 3,81 méteres hosszával pontosan illik a 3,6 méter hosszú Twingo és a 4,03 méteres új Clio közé. A döntést a piac is igazolta, hiszen azóta a 22 országban forgalmazott autóból elment 400 ezer darab.

Sportülés és fémes betét az újban

Sportülés és fémes betét az újban


A Renault pedig úgy döntött továbbra is forgalmazza az autót, de az új Clio ráncfelvarrásával egy időben a Campust is módosították kissé.

Új első lökhárítót és hűtőmaszkot rajzoltak az autónak, miközben a ködfényszórókat és a külső visszapillantókat is nagyobbra formázták. A jobban felszerelt modelleken pedig a B oszlop fekete borítást kap, ami kissé kupésnak láttatja az ötajtós Cliót. További újdonság az új típusú ablaktörlő lapátok alkalmazása.

Az utastérben a korábban sportmodellekben szereplő nagyobb oldaltartású üléseket és fémhatású betéteket találunk. Ezekből jutott az órák köré, a műszerfalra, a váltó- és kézifékkarra is.

1,2-es benzines és 1,5-ös dízelmotorokkal

1,2-es benzines és 1,5-ös dízelmotorokkal


Ötféle motorral készül a felújított Campus. Benzinesből csak 1,2-es van, a régebbi konstrukció 60, a 16 szelepes változat 75 lovas. Dízelből az 1,5-ös motor 65 és 85 lovas változatai választhatóak. A leginkább környezetkímélő változat ugyanakkor a csupán 126 g/km szén-dioxid-kibocsátással üzemelő, gázzal (LPG) is hajtható 1,2-es benzines blokk.

Összességében az 1998 óta piacon lévő Clio II továbbra is alternatíva lehet a kisautók között keresgélőknek, annál is inkább, mert az autó négycsillagos törésteszttel is rendelkezik.

Magyarországra június-július környékén érkeznek az első felújított Renault Clio Campus modellek.