Kilencedik győzelmére készül a Le Mans-i 24 órás versenyen az Audi. Miután az utóbbi években a Peugeot igencsak megnehezített a német gyártó dolgát, ezért 2009-re új autót épített a cég. Az R15 váltja a sikergyáros R10-est.

Túl van első éles tesztjén a kocsi, ahol sikerült is lefotózni. Jól látszik, hogy ellentétben a Peugeot-val, az Audi továbbra is nyitott fülkébe ülteti a versenyzőit. Jelentősen megváltozott ugyanakkor az autó eleje. A korábban nyílszerű orr-rész helyett, most egy kacsaszáj kapott helyet a kocsin, miközben az első lengőkarokat már nemigen látni, egy hatalmas spoiler takarja el őket.

Távozik az R10

Távozik az R10


Azt már korábban elárulta az Audi, hogy az R15-be egy könnyebb és még takarékosabb dízelmotor kerül. A pályafutását privát csapatnál  folytató R10-ben 5,5 literes V12-es dízel dolgozik, 650 lóerős teljesítménnyel illetve 1100 Nm nyomatékkal.

Az R15 első éles bevetése március 21-én Floridában lesz, amikor rajthoz áll a sebringi 12 órás versenyen.