A Genfi Autószalonon mutatja be a Ford a megújult Rangert. A pickupot a korábbinál divatosabb ruhába bújtatták. Ennek során teljesen új orr-részt terveztek az autónak, megváltoztak a fényszórók, a hűtőmaszk, a lökhárító és a motorháztető is. Nem hanyagolták el a Ranger farát sem, ott szintén a lámpákat cserélték le. Oldalt az új LED-es irányjelzőkkel szerelt visszapillantók és a sárvédők eltérő díszítése tűnhet fel.

Nem nyúltak ugyanakkor a motorkínálathoz, az továbbra is kéttagú és dízel. A gyengébb 2,5-es TDCi 143 lóerős, maximális nyomatéka 330 Nm. Ehhez képest a 3000-es 156 lóerőt és 380 Nm-t produkál. Bár a Ranger valódi terepjáró, mindkét motor rendelhető nemcsak 4×4-es, de szimpla hátsókerék-hajtással is. Ugyanakkor ötfokozatú, automata váltó is rendelhető a manuális helyett. Ez a 2,5-ös esetében újdonság.

Egyelőre a jobbkormányosról vannak képek

Egyelőre a jobbkormányosról vannak képek


Háromféle karosszériával érkezik a megújult Ranger. Létezik szimplakabinos kétszemélyes, duplakabinos négyajtós, ötszemélyes, illetve egy nyújtott kabinos kivitel, amelynél nincs B oszlop és az ajtók egymással szemben nyílnak. A Single Cab több mint 2,2 méteres tárgyakat tud elszállítani a platóján.

A márciusi bemutatót követően áprilisban kezdődik meg a Ranger gyártása, amely továbbra is a szintén megújult Mazda BT-50-nel közös alkatrészekre épül Thaiföldön.