Újabban a G-Power kompresszorral szereli fel a BMW motorjait. A német tuningcég nemrég készítette el a világ leggyorsabb utcai szedánját, akkor egy M5-öst alakítottak át.

Nem kerülte el a figyelmüket a kisebbik sportmodell, az M3 sem. A specialisták a 4,0 literes V8-ashoz is mechanikus feltöltőt kötöttek. Ennek hatására a szokásos 420 helyett döbbenetes 635 lóerő szabadul a hátsó kerekekre. Egyelőre nem tudni mire képes az utakon az autó, de 4 másodperc körüli sprintidő és 340 km/órás végsebesség elképzelhető.

Persze lehet kisebb lépcsővel is kezdeni, mert a G-Power kínál 103 csomagot is. Már ezek is komoly módosítással járnak, hiszen a kompresszor mellett intercooler, új befecskendező-rendszer, sportkipufogó és áthangolt elektronika kerül az autóba. A dugattyúk, a hajtókarok lecserélése után további 24 lóerő nyerhető ki a blokkból.


Ha valakinek nem jönne be a kompresszoros megoldás, az kérheti, hogy az M5-ös szívómotorját ültessék autója orrába. Persze akkor be kell érni 550 lóerővel. Vajon, hogy fogja túlélni? Úgy hogy kér rá kompresszort és akkor 730 lóerő sem lehetetlen.

Függetlenül a motorátalakítástól, az új M3-ashoz is kínál egyedi karosszériaelemeket a G-Power. Ezek sportosabbnak mutatják a kocsit, de aerodinamikailag is hatékonyabbak. A hatalmas kerekek és az átalakított futómű sem hiányoznak a kínálatból.

Aki kompresszoros M3-ast szeretne az gyorsan döntsön, mert január végig egyes csomagok akciósan kaphatóak. Az 525 lóerős átalakítás pl. 14 ezer [4 millió] helyett “csak 7500 euróba [2,2 millió forint]  kerül.