A hagyományos luxusmárkáknak és sportkocsigyártóknak bejáratott helyük van a Közel-Keleten. A Ferrari, a Lamborghini, a Bentley biztos vevőkőrrel rendelkezik az olajmilliárdosok országaiban.

Nagy a kereslet a hagyományos piacokon az egyelőre még nem is árult Corvette ZR1-re. De a General Motorsnak más tervei vannak. A GM nagyobb szeletet szeretne a Közel-Kelet piacain, új csodajárgányuk első darabja így oda kerül. A bahreini királyi család kapja az első ZR1-et.

Kivülről is látni a motort

Kivülről is látni a motort


Bár a fenti járgányokhoz képest a ZR1 olcsó, képességeit tekintve azonban simán versenyképes. 647 lóerős, kompresszoros, V8-as motorja a GM valaha épült legerősebbje, ám ez csak az egyik fegyvere. Különleges, mágneses elven működő, intelligensen változó keménységű lengéscsillapítónak és a szériaautón valaha használt legnagyobb karbon-kerámia féktárcsáknak köszönhetően 7 perc 26 másodperc alatt teljesítette a Nordschleife nagykörét, ami igazán kiemelkedő.

Így a ZR1 tökéletesen alkalmas reklámfogásnak, hiszen a cél, hogy minél több ‘Vette fogyjon a térségben.