Állítólag az amerikai benzinzabáló szabadidő-autóknak befellegzett, már nemigen kell az embereknek. Lehet, hogy ezt nem mondták meg a német Geigernek, amely a korábbiak után ismét egy Hummert vett kezelésbe.

A tuningcég ezúttal a legkisebb, H3-ast piszkálta fel. Az alaphelyzetben 300 lovas 5,3 literes blokkhoz egy kompresszort társítottak. A hatás pedig nem maradt el. A V8-as teljesítménye 423 lóerőre emelkedett, miközben a maximális nyomaték 434-ről 620 Nm-re nőtt.

Jobban gyorsul és jobban lassul

Jobban gyorsul és jobban lassul


Ennek hatásaként a 2,3 tonnás gép egészen tűrhetően megy. 7 másodperc alatt letud egy 100-as sprintet, de akár 238 km/órával is száguldhat. Hogy ezt biztonságosan tehesse, a korábbinál nagyobb, 380 milliméteres féktárcsákkal és feszesebb hangolású futóművel látták el. Emellett az új 22 colos abroncsai jobb tapadást biztosítanak.

Bár egyedi spoilerekkel is ellátták a Hummert, azt alig venni észre, miután a motorsportokban számos legendás autón feltűnő Martini Racing-utánzatú fényezés lefoglalja a nézelődőt. Az utastérhez nemigen nyúltak, csupán egyes elemeket cseréltek szénszálas műanyagból készült helyettesre.