300 lóerő pluszban

Szerző: Horváth Zsolt levél küldés 
Dátum: 2008.12.01. 16.00

Kétéves elmélet után valóságban is bemutatkozott a 9ff átalakítása, amely majd 300 lóerővel toldja meg a Porsche GT teljesítményét.

Már 2006-ban beszámolt róla a 9ff, hogy dolgozik a Porsche Carrera GT komoly átiratán. A tuningcég az éppen zajló Esseni Tuningshow-n ki is állította a fenevadat. Lehet, hogy most találtak a tervhez megrendelőt?

Ez persze nem is csoda, hiszen 130 ezer euróra (34 millió Ft) mondták annó a teljes átalakítást. Ezért a vagyonért 300 lóerővel emelik meg az amúgy sem épp hétköznapi tudású V10-es blokk teljesítményét. Eredetileg az 5,7 literes szívómotor 612 lóerős, a 9ff gépében viszont már 900. Ez alapvetően a beszerelt két turbónak köszönhető, de több van itt ennél. Új a szívórendszer, a kipufogó, a katalizátor, a vezérműtengelyek, de módosítottak a motorvezérlő programon is.

34 millió az átalakítás

34 millió az átalakítás


Egyelőre nem közölte a cég, mit is tud a gép, de ha a gyári képes 3,9 alatt elérni a 100 km/órát, ez az idő a 300 lóerőnyi többlettel akár 3 másodpercre is csökkenthet. A végsebességet mi 350 km/órára saccolnánk.

A GTT 900 azonban nemcsak motorjában, de küllemében is más, mint a “normál” Carrera GT-k, és ez nem a matt fekete betétek miatt van így. Lecserélték ugyanis a korábban sebességre előbújó hátsó szárnyat, és helyébe egy nagyobb fix elem került. Az orr-részen is nő a leszorítóerő, miután egy pluszspoilert szereltek fel. Az összhatást a központi rögzítésű 19 colos felnik teszik teljessé.

Kommentek

A csapatok nem kérnek F1-es tulajdonrészt

Úgy tűnik, a nem sikerült pénzt kihúzni a csapatok zsebéből, a Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media nem tudta bevonni őket a tulajdonosi körbe.

Családi mindenest, de milyet?

Használtautó-vásárlásban segít szakértőnk, aki egy levélváltással is irányt mutathat az igényeinknek megfelelő kivitel megtalálásához.

Ez a kézműves módszer új fejezetet nyit a hengerfej felújításban

Precíz megoldás helyett ösztönből tolja emberünk. Az eredmény kétséges, de legalább az eljárás látványos.

F1: Jövőre Vettel, Alonso is mehet a Mercedeshez

A Mercedes csapatfőnöke nem titkolja, hogy az idén nagyon figyelik majd a pilótapiacot, lecsaphatnak valamelyik nagyágyúra is, ha Valtteri Bottas nem hozza Nico Rosberg szintjét.

Top 10: a magyarok kedvenc használt autói

Úgy fest, hogy a közlekedési alapszükségletek kielégítésére szolgáló modellek mellett sok honfitársunk álmait valósítja meg használtautó-behozatallal. Közöljük a tíz legnagyobb darabszámban behozott használt autót.

Fából faragott futóművel támasztották fel a sánta terepjárót

Aki terepjárásra adja a fejét, annak leleményesnek kell lennie. Az erdő mélyén, a vadonban nincs szerviz, csak a merész ötletek segíthetnek ha nagy a baj.

Megvan az év első, szájtátós kamiontuningja!

Egy magyar csapat úgy alakította át egy Scania utasterét, hogy arra talán még külföldön is csorgatni fogják a nyálukat a kamionsofőrök.

F1: Nem mondják el az igazat Schumacherről?

A hétszeres világbajnok Forma-1-es legenda volt menedzsere szerint a család tartozna azzal a szurkolóknak, hogy elárulják, milyen állapotban is van Michael Schumacher.

Betegségnevű elektromos szupersportkocsi, de honnan?!

A Dendrobium nem valami alattomos gombás fertőzés, hanem egy futurisztikus külsejű sportkocsi, amely egyrészt elektromos, másrészt hamarosan gyártani fogják, harmadrész szingapúri.

F1: Lassan kiszorítják Bernie Ecclestone-t

A Nemzetközi Automobil Szövetség is rábólintott a Forma-1 eladására, az amerikai Liberty Media egy újabb lépéssel közelebb került a teljhatalomhoz.

Elsírta magát a szerelő, amikor ezt meglátta

Vajon mire gondolt emberünk, amikor fa fékbetéteket drótozott a féktárcsához? A többiről nem is beszélve.

Életükkel játszanak a marosvásárhelyi autósok

Életveszélyes játékot űzött több autós és motoros a Maros jegén.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.