BMW-s a Suzuki új nagyautója

Szerző: Horváth Zsolt levél küldés 
Dátum: 2008.03.21. 13.30

Bemutatkozott a Suzuki Kizashi tanulmány harmadik változata. A New Yorkban kiállított autó már közel jár a Suzuki két éven belül érkező szériaautójának formájához.

Egyre közelebb állunk ahhoz, hogy fogalmat alkossunk arról, milyen is lesz majd a Suzuki nagyautója. A 30-as éveket idéző Kizashi 1 és a kombi- és szabadidőautók formáit egyesítő Kizashi 2 után New Yorkban bemutatkozott a magyarul “ízelítőt” jelentő autó harmadik változata.

A Kizashi 3 már követi a középkategóriában megszokott lépcsős hátú formát. Bár méretét tekintve nagyobb, mint a Suzuki eddigi autói, de a Ford Mondeóval vagy a VW Passáttal nem versenyez, 4650 milliméteres hosszávalközelebb áll az Opel Astrához.


Ha megtartanák a tanulmányautó 2,8 méteres tengelytávolságát, valószínűleg nehéz lenne nem megalkotni a kategória legtágasabb utasterét. A rövid túlnyúlásoknak köszönhetően pedig a vezethetőség is remek lehet. A lágy, de igazán sportos vonalvezetésű formaterv egyetlen gyenge pontja, hogy az első lámpák nagyon hasonlítanak a 3-as BMW fényszóróira, az audis hűtőmaszkot meg már megszoktuk. Kár érte, mert amúgy nem rossz.

Mivel az Egyesült Államokban mutatatták be a Kizashi 3-at, nem meglepő, hogy 3,5 literes


V6-os motor szerepel az autóban. A 300 lóerős blokkhoz hatfokozatú automata váltó és összkerékhajtás tartozik. Ám már korábban elárulta a Suzuki, az európai piacra nem ezzel készülnek, ide az új, 2,0 literes dízelmotorral érkezik a szériamodell, sőt, később hibridhajtást is terveznek.

Hogy ez mikor lesz pontosan, még nem tudni, de egy-két éven belül, miután 2010-ben már forgalmazzák majd az autót az USA-ban. Nem is bízza a véletlenre a minőséget a gyár, az autót Japánban gyártják majd.

Kommentek

F1: 95 százalékban új a Renault motorja

Nem csak a Honda, a Renault is szinte teljesen új erőforrást épített a 2017-es Forma-1-es idényre. Az év végére szeretnék beérni a Mercedest.

Ennyit költhetsz a legnépszerűbb használt autóra, ha elromlik

Már jó néhány éve Hármas BMW-ből kerül a legtöbb Magyarországra, ha külföldről behozott használt autókról beszélünk, ezen belül is az E46-os sorozat a legnépszerűbb választás. Nézzük meg, hogy mennyibe kerülnek a legdrágább alkatrészek ehhez a modellhez.

Őszinte cetli figyelmezteti az autósokat Budapesten

Az üzenet egyértelmű, aki mégis oda parkol, az vessen magára.

Végzetes SMS-ek és Facebook-üzenetek

Tudjátok, min múlhat, hogy az egész család meghal a kamion pótkocsija alatt vagy sikerül megmenekülni? Én már igen: egy-két tizedmásodpercnyi kihagyáson és a kicsit mélyebbre nyomott gázpedálon.

Nekimegy a Škoda Octaviának a Hyundai i30 kombi

Minden modern kényelmi és biztonsági vezetőtámogató funkcióval rendelkezik, emellett a szegmens egyik legnagyobb csomagtartóját kínálja a Hyundai i30 kombi.

Elektromos teherautókat tesztelnek az osztrákok

Elektromos teherautók kísérleti üzemét kezdi meg városi forgalomban a MAN Truck & Bus haszonjármű-gyártó Ausztriában.

F1: Te jó ég, mit neveztek el Bottasról!

A Mercedes új pilótája, Valtteri Bottas bemutatta a Bottas-Burgert, amit róla neveztek el egy büfében.

F1: A Red Bull is kukázná az állítható szárnyat

A Red Bull támogatja azokat a törekvéseket, amelyek száműznék a Forma-1-ből a DRS-t.

Fekete-sárga a Renault új Forma-1-ese

Kedd délután Londonban a Renault leleplezte új, 2017-es Forma-1-es autóját. Színében, formájában is sokat változott a tavalyi modellhez képest.

Itt a vég, jönnek a vicceket mesélő autók

Szakértők szerint a jövőben járműveink akár az érzelmeinkből is olvasni fognak – még akkor is, ha egyetlen szót sem szólunk.

Olyat videózott az autós, hogy neked is fájni fog

Vajon melyik OKJ-s képzésen lőtte emberünk a birkapásztor oklevelet?

Árokba lökte a nagyi a lassú motorost

Egy ideig türelmesen követte autójával a robogóst, majd úgy előzte meg, hogy közben belökte az árokba.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.