Úgy tűnik, hogy az Audit nem zavarták az árfolyamingadozások, és a nyersanyagok árának emelkedése, a német gyáró ugyanis 2007-ben újra rekordnyereséget könyvelt el, a profit 4,48 milliárd dollár volt a legutóbbi pénzügyi évben.

Elégedettek lehetnek, ugyanis 1995 óta minden évben újabb rekordot érnek el, így árbevételének arányában az Audi mára nyereségesebb a Mercedesnél és a BMW-nél is.

Persze nem ülnek a babérjaikon, már dolgoznak a növekedés fenntartását lehetővé tevő stratégián. A fő cél, hogy az Audi jelenleg 25 modellből álló palettáját a következő évtizedben 40-re emeljék, és eladásait megduplázzák az USA-ban, Kínában és Oroszországban.

A modellbővítés közben a hangsúly elsősorban a gazdaságosabb, takarékosabb autók piacra dobásán lesz, az Audinál ezt kisebb motorok, a stop-start technológia alkalmazásával, könnyebb és jobb aerodinamikájú autók gyártásával szeretnék elérni. A drága hibrid technológia egyelőre nem kap elsőbbséget.

Az első fecske az új modellek között a 2009-re tervezett A1-es lehet majd, amelynek Metroproject nevű tanulmányát tavaly ősszel Tokióban leplezte le a gyártó.