Nem trükk! A képeken nem a jelenlegi Maybach 62 látható, hanem már a 2009-es modell. Annyira kicsik a különbségek, hogy csoda, hogy az autós paparazzik egyáltalán lefotózták. Az éles szeműek észrevehetik, hogy hátulra LED-es lámpákat szereltek a hagyományos elemek helyére. Elöl a hűtőmaszk az új, amelyet onnan azonosíthatunk, hogy kevesebb függőleges pálca szerepel benne.

A jövő év második felében bemutatásra kerülő modell műszaki tartalmáról alig tudni valamit, de a marketing kedvéért némi teljesítményemelkedésre lehet számítani. Azonban ez az autó dinamizmusa szempontjából teljesen érdektelen, hiszen most is nagyon szalad. 5,2 másodperc alatt éri el a 100 km/órát, pedig bazi nagy, és igen nehéz. A


V12-es blokk jelenleg is elképesztő, 1000 Nm-s nyomatékkal ostromolja a hátsó kerekeket.

Nemcsak a faceliftes Maybach járja Stuttgart utcáit, de már a luxusautó következő generációja is. Egy S-osztály átalakított karosszériája alá rejtették a nyújtott padlólemezt a próbákhoz.