Ahogy a készítői fogalmaznak, ez nem egy száguldásra termett sportkocsi, hanem egy versenyautó utcára. Lehet benne valami, hiszen a V12-es biturbo motor nem épp az úrvezetőknek való, átalakítása után 660 lóerőt juttat a hátsó kerekekhez. 1000 newtonmétert meghaladó nyomatéka is sokkal jobban illik egy traktorhoz, mint egy utcai modellhez.

Mindössze 50 darab készül a Lorinser Nardo 3 SL modellből. Nem véletlen a Mercedes nyitható tetős sportkocsiján alapuló erőmű neve, hiszen éppen a délolasz tesztpályán elért tempó miatt született. A Nardoón 325 km/órával száguldott az átalakított SL.

Versenyautós látvány

Versenyautós látvány


Ennek fényében nem is meglepő az agresszív karosszériakialakítás. A szélesítések, a számtalan levegőnyílás mind versenyautóra emlékeztet. Igazán különlegesnek számít a lökhárító oldalsó részébe rejtett kipufogó. A széles gumikat feszesebbre állított futómű tartja az aszfalton, s a gyári féket is erősebbre cserélték.

Belül megtartották a luxust, de az Alcantara bevonatok és a karbonelemek szintén nem ismeretlenek a versenypályák közelében.