Három évvel a bemutatkozása után modellfrissítésen esik át a legmutatósabb “európai” Chrysler. A kissé átdolgozott külső mellett az utastérben jobb anyagok érdemelnek említést. A függönylégzsákok mellett ezentúl az ülésekben elhelyezett oldallégzsákok is védenek az oldalsó behatások ellen.

A 2008-as modellévtől minden modellbe automata fényszórókapcsoló és új hifirendszer kerül. Felárért merevlemezes navigációs és multimédia-rendszer is rendelhető lesz a limuzinként és kombikarosszériával is kapható kocsihoz.

Továbbra is háromféle motorral szállítják az európai vevőknek a 300C-t. Nálunk elsősorban a Mercedestől származó 3,0 literes dízelmotor a nyerő, a maga 218 lóerős teljesítményével, illetve csupán 8,1 literes fogyasztásával.

Persze igazából a V8-as benzines illik a mokány Chryslerhez, amiből kettő is rendelkezésre áll, a 340 lovas 5,7 literes sem rossz, de az igazi az SRT8 modell 431 lóerős 6100-as blokkja.