A sikeres előd, a 307-es után már itthon is kapható annak utóda, a 308-as Peugeot. A koncepció nem sokat változott az előzőhöz képest, és szerencsére árban sem mutatkozik jelentős differencia. A legolcsóbb 308-as a 95 lóerős

4,5 litert fogyaszt az 1,6 HDi

4,5 litert fogyaszt az 1,6 HDi


1,4-es benzines, abból is a 3 ajtós Confort kivitel. Ezért 3 459 000 forintot kell fizetni, 120 ezerrel kevesebbet, mint az ötajtósért.

Alaphelyzetben 15 colos acéltárcsákon gurul a 308-as, van benne elektromos ablak, központi zár, vezető és utasoldali, valamint oldallégzsák. A manuális légkondiért 270 ezret, a rádióért plusz 80-at kell letenni az asztalra.

A 90 lóerős, hasonló felszereltségű  1,6-os dízelért 4,149 millió forintot kérnek, ami mindössze 20 ezerrel több mint a BMW-vel közösen fejlesztett 1,6-os (120 LE) benzinessel szerelt változat ára. Viszont utóbbiban már benne van a légkondi is.

Ezek mellett egy erősebb 1,6-os dízellel (110LE), az 1,6-os benzines turbós 150 lóerős változatával, valamint egy 2.0 literes (136 LE) dízelmotorral kapható az új Peugeot. Utóbbi adja a kínálat csúcsát, ahol a 308-as 6,3 milliónál is többe kerül, de extrákra még költhetünk. Persze a Premium kivitelben jóval kevesebb feláras tétel szerepel, a menetstabilizáló elektronika és a xenon fényszóró is benne van az árban.