Egy, még 2006-ban készült, de csak mostanában nyilvánosságra hozott felmérés szerint a magyar autósok közül a Volvósok a legelégedettebbek. Az Auto2 és a TÁRKI közös kutatásában 2000 magyar autótulajdonost kértek meg, hogy több szempont alapján értékeljék az autókat.

A kérdések az autóvásárlástól kezdve a használaton keresztül a cseréig mindent firtattak, négy alapvető területen: költségek, technika, vezetési körülmények és kapcsolódó szolgáltatások. Megbízhatóságának, kényelmének és biztonságának köszönhetően a Volvo lett az első az abszolút kategóriában.

“Az ilyen felmérések nagyon fontosak számunkra, mert visszacsatolást kapunk a modelljeinkről és a vásárlóink elégedettségéről. Most is örülünk a Volvo kiemelkedő eredményének, ahogy az Auto2 2005-ös felmérésének is örültünk” – mondja Bodrogai Gábor, a Volvo Auto Hungary ügyvezető igazgatója.