A Maserati fordulóponthoz érkezett, a sportautógyártó a Fiat konszernhez történt csatlakozása óta először termelt nyereséget 2007 második negyedévében. Az említett időszakban a profit 1 millió euró volt, míg tavaly ugyanekkor 7 millió eurós veszteséget könyvelhettek el. A Maseratinál az egész évet tekintve is nyereségre számítanak.

A Maserati 2006-ban 5600 autót gyártott, idén ez a szám nagyjából 7600 lesz, 2008-ra pedig már 8000 feletti termeléssel számolnak. A fellendülés elsősorban a Quattroporte Automatica amerikai népszerűségének köszönhető, de hozzájárul az új GT kupé iránti érdeklődés is.

A Fiat konszernnél elégedettek lehetnek, a Fiat márka egyre jobban fogy – az új Fiat 500-at azonnal elkapkodták – mostantól pedig a Maserati sem csak egy lyukas zsák. Amikor a mostani elnök, Sergio Marchionne 2004-ben belépett a Fiathoz, még minden munkanappal 4-5 millió eurót bukott el a cég, csak az ebédszünet alatt sok tízmillió Ft ment el, ma pedig napi 2 millió euró (közel félmilliárd forint) körüli a profit.