Szlovákiában sem jött be az autóreklámos üzlet, legalábbis az autósoknak. Több mint ezerre tehető az Auto-Reklama nevű, a magyarországi Il Ferróhoz hasonló, autóreklám-felületet értékesítő cég károsultjainak száma – tudta meg az OrientPress szlovákiai forrásokból.

Havi 7000 koronát, azaz mintegy 50 ezer forintot ígért az Auto-Reklama azoknak, akik hajlandóak autójukon a cég által meghatározott matricát elhelyezni. A szerződések szerint ehhez napi harminc, vagy havi 900 kilométert kellett autózniuk, autójuk maximum ötéves lehetett, illetve biztosítaniuk kellett az autó tisztaságát is.

Akik kétéves szerződést kötöttek, azoknak 25 ezer koronát, durván 185 ezer forintot kellett – regisztrációs díjként – befizetni. Állítólag azért nem tudott hasonlóan nagy mértéket ölteni az “üzlet”, mint nálunk, mert mikor ott kezdett felfutni, akkor nálunk éppen az Il Ferro-botránnyal volt tele a sajtó, amiről Szlovákiában is értesültek.
 
A problémára még április végén hívta fel a figyelmet a Stratégie című gazdasági szaklap, majd egy hónapra rá már csődbe is ment a vállalkozás. A cég vezetőjének nyoma veszett, az ügyfelek pedig futnak a pénzük után.

Forrás: OrientPress/ Magyar Hírlap