Aki nincs megelégedve a gyári modellkínálattal, és valami erősebbre vágyik, annak a Brabus kínál alternatívát. A “gyöngécske” C350-es helyett a Brabus egy 332 lóerős verziót kínál megvételre, amihez 420 newtonméteres nyomatékot párosítottak. A V6-os, négyliteressel 5,9 másodperc alatt gyorsul 100-ra az új C-osztály, és akár 275 km/órás végsebességre is képes.


Környezettudatos vásárlók részére a dízelmotorok is kaptak némi doppingszert. A 136 lóerős C200 CDI 39 lóerőt erősödött, nyomatéka 385-re nőtt, míg a gyárilag 170 lóerős C220 CDI, 20 lóerőt és 50 newtonmétert kapott ajándékba. A 195 lóerő, 450 newtonméterrel már kellően fürgén léphet.

Impozáns adatokkal bír a csúcsdízel is, a C320 CDI. 48 lóerő plusszal 272 lóerős, 590 newtonméteres nyomatéka, pedig több mint elég. 6,9 alatt gyorsul 100-ra, és könnyedén futja a 250 km/órát, ahol elektronikus korlát akadályozza a tovább száguldásban.

A körítés


4 csöves acél kipufogórendszer mindegyik változathoz rendelhető. A kerékjáratba 17, 18, 19, vagy 20 colos felnik passzolnak a hozzájuk tartozó abroncsokkal. A 20 colos mérethez feltűnően lapos, elöl 235/30-as, hátul 265/25-ös gumik tartoznak. Ezt még lehet némi ültetéssel és sportfutóművel is kombinálni, egyúttal biztosítani azt, hogy itthon egyáltalán ne lehessen használni a járgányt.

Az optikát a karbon hatású tükörborítás, az első- hátsó és küszöbspoilerek polírozzák, utóbbiba akár világítás is rendelhető. A belsőt világító acélküszöb-borítás, alumínium pedálok, bőr és Alcantara bevonatok, sportkormány, és 330-ig skálázott óra díszíti, ha elég mélyre nyúlunk a pénztárcába.