Eddig a sportosabb, háromajtós Grand Vitarát egyedül 1,6-os benzinmotorral lehetett megvenni. Ha valaki 106 lóerőnél többre vágyott, vagy simán dízelt szeretett volna, annak az ötajtós modellt kellett választania. Abból a 2000-es benzines mellett gázolajos változat is készül.

Dízel a Renault-tól

A jövőben azonban megoldódnak az ilyen gondok, ugyanis a háromajtós kivitelbe is bekerül a Renaulttól származó 1,9-es dízelmotor. (Az SX4 dízelje a Fiattól jön.) A DDiS néven futó blokk maximális teljesítménye 129 lóerő, de lényegesebb, hogy a nyomatéka eléri a 300 newtonmétert.

Kellékek terepjáráshoz

12,6 másodpercig tart, míg az ötfokozatú manuális váltóval a szabadidő-autó eljut a 100 km/óráig. Az új modell végsebessége 170 km/óra. Nemcsak a nyomatéknak, de a rövidebb tengelytávnak, illetve a differenciálzárral is felszerelt összkerékhajtásnak is köszönhetően, biztosan jól boldogul terepen a kisebbik Grand Vitara.