A Mercedes átiratairól ismert tuningcég legújabb áldozata az ML 63-as lett. Akinek nem lenne elég az eredeti változat 510 lóereje, az kopogtasson bátran a Brabusnál, tudnak majd segíteni.

A nem mindennapi járgányon a hatalmas, 23 colos, több darabból összeállított könnyűfém felnik szúrnak szemet, amelyeken 315/25-ös abroncsok feszülnek. A látványos alufelnik mögé további extrát is kínál a cég, nagy teljesítményű fékek személyében. Elöl 12, hátul 6 dugattyús féknyergek 380 és 355 milliméter átmérőjű tárcsának feszítik a fékbetéteket, amik meggyőző fékteljesítményt kölcsönöznek a nem éppen szilfid alkatú Mercedesnek.

Szükség is van az izmos fékekre, hiszen a gép elejében 550 lóerős szív dobog, amely 4,9 másodperc alatt teljesíti a 100 km/óráig tartó sprintet, és a Brabus átdolgozott vezérlése a gyári 250 helyett 275 km/órás tempónál vet véget a további gyorsulásnak. A gyárilag 510 lovas V8-as motort a Brabusnál sportlégszűrővel, átprogramozott motorvezérléssel tették még erősebbé.

A Brabus által beépített vezérlés az AIRMATIC légrugózás segítségével szükség esetén három centiméterrel is alacsonyabbra engedi az autó alját, így nagyobb tempónál, sportosabb vezetés mellett sem okozhat gondot a szabadidő-autó magas építése.

A Widestar részére az utastérbe is tartogat exkluzív megoldásokat a tuningcég, így a rozsdamentes küszöbdíszekben világító Brabus logó, az ergonomikus kormánykialakítás, illetve a teljes bőrkárpitozás, és Alcantara-betétek is választhatók.

A külsejét sem hagyták változatlanul a szakemberek, elöl-hátul új lökhárítókat készítettek a Widestar számára, és az ajtókra is jutott néhány extra elem. Elöl új légbeömlők és négy darab kiegészítő lámpa kapott helyet, hátul pedig diffúzor, valamint a négy rozsdamentes kipufogóvég dobja fel a látványt.