Elsőként az IS-modellből készítette el az F betűvel is jelölt, brutális motorral felszerelt sportváltozatot a Lexus. Elöl 5,0 literes V8-as blokk égeti a drága benzint, de cserébe több mint 400 lóerős teljesítményt nyújt a sofőrnek. Ezzel a teljesítménnyel az IS-F a BMW M3-mal és az Audi RS4-gyel szemben is megállja a helyét, hiszen azok is hasonló ménessel rendelkeznek.

Nyolcfokozatú automatikus váltó – amely az LS 460-asban mutatkozott be nemrég – közvetíti a hajtott kerekek felé a hátsó kerekes járműben a nyomatékot. Automata üzemmód mellett akár kézzel, a kormány mögötti fülekkel is válogathat a jármű vezetője a bőséges fokozatkínálatból.

A járgány gyorsulása is meggyőző, mindössze 4,9 másodperc kell a 100-as tempó eléréséhez, és az elektronikusan korlátozott 250-es csúcssebesség is gyorsan elérhető vele. A sebesség megzabolázásáról a Brembo hatdugattyús féknyergei és a hozzájuk tartozó 355 mm-es tárcsák gondoskodnak.

Akiknek kívülről nem tűnik fel az apró F betű a jármű oldalán, azok az új lökhárítóról, a 19 colos felniről, az oldalsó légnyílásról, illetve a hátsó spoilerről ismerhetik fel az IS-F-et. Európában még idén bemutatkozhat, míg hazánkba csak jövőre érkezik majd a bivalyerős Lexus.