Az új Renault Mégane GT modellt, amely első ízben a Párizsi Autókiállításon mutatkozott be, a Renault a Nyugat-Európában egyre népszerűbb sportos, kompakt kategóriában indítja, és meglehetősen sokat vár tőle.

Hatalmas változásokat, bivalyerős motort senki ne várjon, az autón mindössze apróbb, de látványos változtatásokat végeztek. Külsejét 17 colos könnyűfém felnivel dobták fel, de a spoilerek, a dupla kipufogó, a krómozott hűtőrács sem hiányzik a kocsiról. Karosszériáját egy centiméterrel ültették alacsonyabbra, és a rugókat is feszesebbre hangolták. A belsejében sportülések, bőrborítású sportkormány, valamint alumíniumpedálok várják a szolidabb száguldozásra vágyó sofőröket.

A kocsihoz kétféle motort, egy dízelt és egy benzinest lehet rendelni. Dízelből a 2,0 literes dCi-t választhatják a leendő vevők, ami 150 lóerős teljesítményt és 340 Nm-es nyomatékot nyújt.

Azoknak az autósoknak, akik inkább a benzines motorok mellett teszik le voksukat, a gyár 165 lóerős, 2,0 literes erőművet kínál, amihez a dízelhez hasonlóan szintén hatfokozatú manuális sebességváltó jár. Ezzel a motorral sem lehet észbontó tempót diktálni, de a kocsi 8,3 másodperces gyorsulása a hétköznapokra bőven elég.

A sportos kinézetű, a Renault spanyol gyárában készülő kocsik még ez év végén a kereskedésekbe kerülhetnek. Mind lépcsős, mind csapott hátú kivitelben kapható lesz majd a kocsi.