Adott egy autó, vagy sokkal inkább egy földhöz kötött űrhajó, a Brabus Rocket. A kocsit a bottropi székhelyű Brabus építette a Mercedes CLS alapjaira. Az 5,5 literes biturbó motorból egy időzített bombát készítettek. A teljesen újjáépített erőforrás 730 lóerőt tud, de ennél is megdöbbentőbb az 1320 newtonméteres maximális forgatónyomaték.

Ez utóbbit nem is merték nekiengedni a hajtásnak, hanem elektronikus vezérléssel 1100 Nm-nél kisimítják a nyomatékgörbét. Kap így is eleget az ötfokozatú automata és az új önzáró differenciálmű. A Rocket ezzel a világ leggyorsabb négyajtós modellje lett, hiszen előbb 350 km/órával, majd később már 362,4-es tempóval is hasított.

Már elsőre is megdöbbentőek voltak ezek az adatok, ahogy az állóhelyből 100-ig tartó gyorsulás alatt eltelt 4 másodperc is az. Ám úgy tűnik, ez csak nekünk elég, a Brabusnál dolgozóknak nem. Október közepén újra elutaztak Dél-Olaszországba, a legendás Nardo tesztpályára.

Ki tudja, mit csavartak fel, de a Rocket olyan gyorsan száguldott, mint még soha. 365,7 km/óra, ennyi az új világcsúcs, ami simán veri a legtöbb szupersportkocsit. Olyanok előzik meg a 348 000 eurós (90 millió Ft) szörnyeteget, mint a Koenigsegg CCX, a 9ff Turbo, vagy a Bugatti Veyron.

Ha valaki közúton, netán a utahi sivatagban szeretne száguldozni, azt el kell hogy keserítsük, az értékesített példányok 350 km/óránál többel nem száguldhatnak. Ennyit engedélyez a Brabus-elektronika, ezzel persze még simán le lehet rázni a rendőröket, legfeljebb a német üldözőautókkal akadhat probléma.