Míg a Thunder Bunny különleges fehér színben várja a látogatókat, addig az R GTI koromfeketébe öltözött. Bár külsőre is jóval vadabban néz ki, mint gyári testvérei, azért itt még nem ér véget a különbségek listája. Az R GTI kialakításánál elsődleges szempont volt a tömeg csökkentése, így a karosszériaelemek nagy része karbonból készült.

Változtattak az első fényszórón is, és a hátsó lámpák is füstüveget kaptak.
Megpiszkálták a VW gyári 2,0 literes blokkját is, ami az átalakítás után 375, 100-as oktánszámú versenyüzemanyaggal pedig akár 400 lóerőt ad a vezető kezébe.

Lassítását hatalmas tárcsák és a Brembo féknyergei végzik. Utóbbiakat a készítők a német trikolór színeire festették.

A másik modell, a Thunder Bunny (menydörgés nyuszi) nem minden alap nélkül kapta hangzatos nevét. Gépházteteje alatt a Volkswagen 2,5 literes öthengerese lapul meg, amelyet egy Garret turbó lélegeztet, de a gép mennydörgésszerű hangjáról is ez a szerkezet gondoskodik.

Ezen kívül még intercoolert, és rozsdamentes kipufogórendszert is kapott a kocsi, amik a turbófeltöltővel közösen 75 plusz lóerőt csikarnak ki az eredeti erőforrásból.

Hajtásláncába egy önzáró differenciálmű is került, így az elsőkerekes autó igazán sportos vezetési élményt kínál. Egyedi fényezést kapott a 235/35-19 kerekeken feszítő Thunder Bunny, a nyalóka-fehér festése minden szögből más árnyalatot mutat. Változtattak a kocsi formáján is, nagyobbra szabták az első hűtőrácsot, de a hátsó traktus is férfiasabb lett.

Nem maradtak változatlanul a fékek sem, előre 328, hátra 310 mm-es tárcsák kerültek, szintén a Brembo jóvoltából.