A túlságosan németes ízlésnek megfelelő Stilo után a Fiatnál azt csinálták, amihez a legjobban értenek: rajzoltak egy szép karosszériát. Ha sikerül megfelelő minőségtartalommal is megtölteni, akkor a gyár is jól jár.

Egyértelmű, hogy Grande Punto nyomdokain jártak a tervezők, amikor a kocsi formáját megrajzolták. Lendületes, dinamikus, akár Alfa Romeo is lehetne az új Bravo. Nem, nem tévedés. újra feltűnik a Fiat kínálatában a 90-es évek végén már használt név. Vélhetően ezúttal nem lesz kettős név, hiszen a gyár által kiadott fotókon ötajtós karosszériával szerepel a Bravo, míg korábban ezt a változatot Brava-nak hívták. Lesz viszont limuzin Linea néven.

Van egy másik újdonság, mégpedig hogy a kék, koszorús körbe írt Fiat felirat helyett újra vörös mezőben jelenik meg a cég neve. Ezt először 1931-ben használták, de a jelenlegihez leginkább az 1959-es változat hasonlít.

Egyelőre ez csak egy kis hírverés az autó körül, túl sok információt nem árult el a Fiat. Az alsó középkategóriában vitézkedő kocsi tágas belsőt rejthet, hiszen 4,34 méter hosszú, amihez 2,6 méteres tengelytáv tartozik, pont akkora, mint a Toyota Aurisé. Nem fogjuk bántani a csomagtér miatt sem a Bravoót, az ülések mögött 400 liternyi hely jut a poggyásznak.

A motortérben is folytatódik a sportosság, hiszen az első körben bemutatkozó öt motor közül négy 120 lóerő feletti. Három benzines, és két dízellel kezdődik az értékesítés. Az 1,9 Multijet dízelek 120 és 150 lóerővel készülnek, pont ugyanannyival, mint a teljesen új 1,4-es turbós benzinmotor két változata. Az alapmodellbe 1,4-es szívómotor kerül 90 lovas teljesítménnyel.