Az első különleges védelemmel készített Mercedes óta sokat változott a világ, manapság sokkal komolyabb kihívásokkal kell szembenézniük a kocsiknak, mint évtizedekkel ezelőtt.

Sindelfingenben, Németországban készülnek a legújabb S-osztályú Mercedesek páncélozott változatai, magasan képzett, tapasztalt specialisták keze munkájaként. Mivel az ajtó, a tető, az oldallemez páncélozását még a gyárban megkezdik, sokkal precízebb kivitelezést tudnak kínálni, mint az utólagos páncélozást ajánló üzemek.

Ennek hála, az elkészült páncélautó csak nehezen különböztethető meg a szériaváltozattól, így a bent ülő “nagyon fontos ember” teljes inkognitóban utazhat, miközben nem kell lemondania a teljes körű biztonságról sem.

Gépházteteje alatt 12 hengeres biturbó szív ver nem csekély erővel: 517 lóerős teljesítményével könnyedén megbirkózik a karosszériaerősítésekkel felhizlalt kocsi tömegével, akár veszélyes körülmények között is.

Páncélozása megfelel a legszigorúbb, B6/B7-es specifikációknak is, akár katonai kézifegyvereknek, gránátok repeszeinek is ellenáll. Akinek ez nem elég, azok defektmentes abroncsokat, tűzoltórendszert is rendelhetnek a kocsihoz.

Természetesen a plusz vas mellett a szériakivitel összes elektronikus biztonsági berendezése sem maradhatott ki a páncélozott S 600-asból, amit tágasabb változatban, hosszított tengelytávval is rendelhető.

Természetesen a plusz vas mellett a szériakivitel összes elektronikus biztonsági berendezése sem maradhatott ki a páncélozott S 600-asból, amit tágasabb, hosszított tengelytávval is készítenek.