Kétféle csomagból is mazsolázhatnak az, aki van olyan pimasz, hogy a széria-TT nem felel meg minden szempontból, de komolyabb átalakításokra nincs elegendő kerete. A műszaki alap adott, a motorok, a fő alkatrészek ugyanazok maradtak, csak a tálalás finomodott valamelyest.

Az amúgy is látványos kocsi még sportosabb karakteréért az első-hátsó egyedi lökhárítók és a szellőzőrácsok felelnek. Ezenfelül hátra a spoiler közepébe diffúzor került, de elöl csupán egy szürkés színű, aprócska betét próbál érvényesülni.

Módosított felfüggesztésének hála, egy centivel közelebb van a kocsi hasa az aszfalthoz, mint a mezei TT-nek. 18 és19 colos alumínium felnik is széles választékban állnak a vevők rendelkezésére: akad 5, 20 küllős illetve 7 duplaküllővel készülő kivitel is.

Az utastérben is tetten érhető némi változás, a sportcsomag nagyobb oldaltartást biztosító, szövet és bőr kombinációjával kárpitozott sportülésekkel oldja fel az amúgy koromfekete környezetet. Az enteriőr bőr sportkormányt, bőrborítású váltógombot és a rövidebb váltóút miatt megcsonkított váltókarral is színesedett.

Mindkét, csomag rendelhető a 2.0 TFSI, valamint a 3,2 V6 quattro modellekkel, de kombinálni is lehet őket, hisz míg az egyik elsősorban a műszaki tartalomra, a másik a megjelenésre fektet nagyobb hangsúlyt.