A jármű csekély, mindössze 508 kilogrammos tömege fele-fele arányban oszlik meg az első és a hátsó tengely között. Tengelytávja 2,4 méter, az aszfaltszaggató 4,5 másodperces gyorsulásáért 125 lóerős, kétkerekű gépekben használatos erőforrás felel.

Furcsa módon a V motor a jármű elejében kapott helyett, és a tervezők nem is fáradoztak sokat a krómszínű blokk elrejtésével. Igazuk is, van, hiszen a csillogó vas elég jól mutat a négykerekű járgány orrában.

Fékjeit a fokozott igénybevételnek megfelelően tervezték, így ezek 100 km/órás tempóról 33 méteren belül megállítják a száguldó gépet.

Magát a gokart vázát 1¾-colos acélcsövekből építették, a féknyergeket pedig alumíniumból készítették. A megfelelő tapadásról a 17 colos Kosel gyártmányú, kovácsolt könnyűfém felnire szerelt Goodyear F1-es abroncsok gondoskodnak, de a pilótának az ülésre sem lehet egyetlen rossz szava sem, hiszen az a Sparco gyártmánya.