A Közel-Keleten egyszerűen semmilyen teljesítménnyel nem elégedettek az olajmilliárdosok, nem is meglepő, hogy a tuningcégek bevételei jelentős részben onnan származnak. Van ott egy Mercedes SLK, amibe egy SLR motorját építették, ezzel pedig könnyedén aláz meg egy Ferrari Enzo-t is.

Ezért nem is meglepő, hogy életképes egy olyan projekt, amit a JE Design készített, amikor kompresszorral látta el az Audi A8-as V8-as motorját. Az első megrendelő az Egyesült Arab Emirátusok sejkje volt. A 4,2 literes blokk eredetileg 334 lóerős, illetve 430 newtonméteres nyomatékkal bír.

A beépített mechanikus feltöltővel azonban 500 lóerőre pumpálták a teljesítményt, a forgatónyomaték pedig 600 newtonméterre emelkedett. Persze nem ilyen egyszerű a dolog, szükség volt vízhűtéses intercooler-re, speciális dugattyúkra, új kipufogó- és szívórendszerre is.

A korábbi 6,3 helyett, így elegendő 4,8 másodperc is, hogy az A8-as sebességjelzője az indulás után elérje a 100-as feliratot. Ami talán ennél is meggyőzőbb, az hogy a luxuskocsi már nem torpan meg 250 km/óránál, hanem egészen 303-ig száguldhat.

Azért, hogy megtartsák az autó stabilitását nagy tempónál is, kis spoilerekkel látták el a kéttonnás kocsit, és módosítottak a futóművön is. Az első lökhárító alatti szárny illetve a csomagtérfedélen lévő spoiler, valamint a hátsó ütköző alatti diffúzor hatékonyan növeli a kocsira ható leszorítóerőt. Az elektronikus vezérlésű felfüggesztés a korábbinál 35 milliméterrel alacsonyabbra engedi a karosszériát.

Elsőrangú tapadást értek el az Audinál, ami nem csak az állandó négykerék-hajtásnak köszönhető, de a 285/30-as abroncsoknak is, amiket igen ütős, 21 colos felnikre szereltek. Azoknak lehet ideális a JE-Design átalakítása, akiknek már ott ál a garázsban az A8-as, és nem akarnak venni egy új S8-ast. Azért, hogy látványban sem maradjon alul a jelenlegi modellekkel szemben, az orr rész két különálló hűtőmaszkját is összedolgozzák a mostani single frame designhoz hasonlóan.