Első ízben Monacóban, a Top Marques kiállításon találkozhattak az Antas GT-vel az autórajongók. Az autórestaurálással foglalkozó híres olasz üzem itt mutatta be Maserati alapokra épített, múltidéző sportkocsiját. A klasszikus formájú autó tervezői nem idegenkedtek a modern technikától, így az autó hátuljában kamerát, a műszerfal közepén pedig apró LCD monitort látunk. Látványos a hátsó üvegre került tanksapka is, ami a Le Mans-i versenyautókat idézi.

Az Antas GT dinamikus mozgatásáról 4719 köbcentiméteres, négy karburátoros V8-as Maserati motor gondoskodik, amely ötfokozatú sebességváltón keresztül 310 lóerőt szabadít a kerekekre. Ez a teljesítmény 270 km/órás csúcssebességhez elegendő, míg a 100-as tempó eléréséig öt másodpercre van szüksége.

Ablaktörlői csápokként merednek ki a tetőből, belsejében pedig kényelmes, puha bőr várja az utasokat. Az autó beindítása sem a megszokott módszerrel történik, hiszen a gyújtáskapcsoló a vadászgépek fegyverzet élesítő gombjára hasonlít, az indítómotor pedig gombnyomással helyezhető feszültség alá.

Ezüst táblán találjuk az autó azonosítóját, de egy kék bársonnyal bevont doboz is jár az autóhoz. Ebben egy másik ezüst tábla, egy fényképalbum, valamint DVD-lemez lapul, amin az autó készítésének fázisait dokumentáló felvételek találhatóak.

Érdekes, hogy az olasz autógyártás legszebb idejét idéző autó tervezésekor egyáltalán nem használtak számítógépet. A karosszéria kialakításánál is a szakemberek apró kalapácsütéseitől vált az alumínium végül dekoratív autóvá, nem pedig robotok gyors, pontos munkájától.