A New York-i Autókiállításon mutatták a Parnelli Jones Limited Edition Mustang-ot. Az autót a Saleen készítette, amely az S7 szupersportautó mellett átalakított Ford Mustangokat is gyárt. Érdekes módon a kocsi egy még élő autóversenyzőről kapta a nevét. Parnelli Jones az ötvenes, hatvanas, hetvenes években sikert sikerre halmozott. 1970-ben egy Ford Mustang volánja mögött nyerte meg az SCCA Trans Am Széria bajnoki címét. A Saleennel 1987-ben kezdett együtt dolgozni, amikor is ugyanebben a sorozatban megnyerte a csapat első bajnoki címét.

A legújabb Saleen modellből mindössze 500 darabot gyártanak majd, emléket állítva Parnelli 1963-as Indy 500-as győzelmének. Egyetlen színben, narancssárgában kerül forgalomba az autó, ami Parnelli 1970-es versenyautójához hasonlít. A kocsit az akkori modelléhez hasonló szárnnyal és a hátsó üvegen lévő ráccsal látták el, ezenkívül egyedi első és hátsó lökhárítókat kapott.

A versenyautós érzéshez hozzájárul az alumínium benzinbetöltő-nyílás és Parnelli 15-ös rajtszámának felfestése is. A sportosra hangolt futómű mellett az egyedi 19 colos felnik is részei a csomagnak, ezekre elöl 275/40, hátul 285/40-es gumik kerültek. A kerekek mögött 14 colos fékek bújnak meg.

Nem véletlen a fekete díszcsíkok felett trónoló 302-es szám sem. Parnelli 1970-es Boss 302 Mustangjához hasonlóan, itt is egy 302 köbinches (4.9 literes) V8-as motor rejtőzik az átalakított motorháztető alatt. A motor 370 lóerős, legnagyobb nyomatéka pedig 500 newtonméter. Ezt kovácsolt dugattyúk, hajtókarok, speciális főtengely és az új Saleen 302-es szelepfedél alkalmazásával érték el.

Az utastérben a külsőhöz passzoló fekete-narancs bőrkárpitozást találunk. A sportülések mellé egyedi váltógomb és műszerek, valamint bőrborítású kormány is társul. A műszerfal tetejére a motorolaj állapotát jelző órák kerültek. 50 ezer dollárt (11 millió Ft) kérnek a Saleen járgányáért, ami amerikai szemmel soknak tűnik, Európában azonban kifejezetten kedvezményesnek hat, tekintve az autó exkluzivitását és tudását.