Valószínűleg a tavaly Tokióban bemutatott Sports4 tanulmányautó némileg leegyszerűsített formai elemei köszönnek majd vissza az új Hondán. A négyajtós, 2+2 személyes kupé, amely stílusában a Mazda RX-8-ra hasonlít, megkapja a gyár SH-AWD (Super Handling All-Wheel Drive) négykerék-hajtási technikáját. A ma talán legkorszerűbb összkerék-hajtás a legújabb Legendben mutatkozott be, lényege, hogy az első és a hátsó kerekeken túl a két hátsó kerék között is számítógép osztja el az erőt, ami javítja a kezelhetőséget és a stabilitást.

Egyesek szerint elsőként a hamarosan megjelenő új NSX csökkentett teljesítményű motorja kerülhet a Honda tervezett kupéjába. Más források úgy vélekednek, hogy 3,0 literes hathengeres VTEC erőforrás forog majd az autó orrában. Ez a motor 320 lóerőt teljesítene és hatfokozatú manuális, vagy ötfokozatú automatikus váltó csatlakozhat hozzá. Később szó lehet hibridmotoros változat megjelenéséről is.

Alapként az Acura RL vagy az S2000 továbbfejlesztett padlólemeze szolgálna, amelynek gyártását hamarosan leállítják. Így az NSC sportautó és az S2000 közé szánt új modell könnyebben beilleszthető majd a japán gyár termékpalettájába.

Az utód több extra felszerelést és nagyobb kényelmet kínál majd, mint az S2000.
Japánban legkorábban 2007 tavaszán kerülhet piacra az autó, amelyet minden bizonnyal a cég suzukai üzemében gyártanak majd. Nem sokkal a japán bemutató után Amerikába is megérkezik a várhatóan 50 000 dollárért (11 millió forintért) kínált kocsi.