Kompresszoros feltöltésen alapuló teljesítménynövelést dolgozott ki a Geigercars a Corvette C6-hoz. Az alapállapotban 404 lóerős V8-as motor három lépcsőben éri el a csúcsot jelentő, közel 600 lóerős teljesítményt.

Az első lépcsőben a beépített mechanikus feltöltő és az új motorvezérlő elektronika 493 lóerőre emeli a motor teljesítményét, amellett, hogy a maximális nyomaték eléri a 606 newtonmétert. A Geigercars, csak abban az esetben iktatja ki a 300 km/órás sebességkorlátozást, ha a vevő megfelelő gumikkal és fékekkel rendeli meg autóját. Ez azt jelenti, hogy elöl a 340 milliméteres tárcsák helyett 355-ös, hátul a 330-asok helyett 345 milliméteres féktárcsákat alkalmaznak.

Második lépcsőben a nagyobb töltőnyomás mellett air-boxot és átalakított kipufogórendszert is bevetnek. Ezzel már 524 lóerő illetve 637 newtonméter nyomaték áll rendelkezésre. Az Eaton kompresszorral felvértezett modell ebben a kivitelben 3,7 másodperc alatt éri el álló helyzetből a 100 km/órát, végsebessége pedig 325 km/óra lett. Ez azt jelenti, hogy a gyári csúcsváltozatnál a Z06-nál 0,2 másodperccel jobban gyorsul, végsebessége pedig 5 km/órával több.

A Powerpacket 6-nak keresztelt csomagban a Geigercars átalakítja a Corvette hengerfejét, új vezérműtengelyeket készít, de a motor más alkatrészeit is módosítja a fent említetteken kívül. Ekkor a blokk legnagyobb teljesítménye 567 lóerőre emelkedik. Az erőforrás legnagyobb nyomatéka pedig 649 newtonméter 5250-es fordulatnál. Nem csak a teljesítmény nőtt a kompresszor beépítésével, de a hangélmény is, a V8-as csodás hörgését itt a töltő visítása nyomja el.

Mind a Coupé, mind a Cabrio változathoz megrendelhető a kompresszoros átalakítás. Ezekhez nem csak a fékek és gumik cseréjét javasolja a német tuningcég, de az alacsonyabbra ültetett karosszériát is. A motor-átalakítás 17 366 eurótól (4,57 millió forint) indul, amihez persze hozzá kell számolni a fékek cseréjét is 5000 euróért (1,3 millió forint).