Hamarosan piacra kerül a Noble legújabb modellje, az M15-ös. Ahogy a neve is elárulja, a modell az M14 tanulmányautó továbbfejlesztett változata, így külsőleg is hasonlítanak egymásra. Ahogy a korábbi Noble modellekbe, így ebbe is 3.0 literes v6-os Ford motor kerül, amit két turbófeltöltővel és töltő-levegőhűtővel is elláttak.

Most először a motort hosszába építették be, így 30 centivel előrébb került blokk és a váltó, ami segített elérni, hogy az autó súlyelosztása közelítsen az ideálishoz. Előre 42, hátra a tömeg 58 százaléka jut. A motorhoz hatfokozatú nyomatékváltó és önzáró differenciálmű kapcsolódik. A váltót a Graziano gyártja, aki az Aston Martin, a Ferrari és a Maserati beszállítója.

Az átdolgozott alkatrészeknek, illetve az 1,2 baros töltőnyomásnak köszönhetően, immár 445 lóerőt tud az erőforrás, amihez a marketingesek örömére 445 lbft (617 Nm) nyomaték társul. Ebből könnyen belátható, hogy literenként 153 lóerőt tud a motor, ami igazán jó érték.

Ezáltal nem is meglepő, hogy a brit sportkocsi 3,3 másodperc éri el nulláról a 100 km/órás sebességet. A 0-160 km/órás tesztet kevesebb, mint nyolc másodperc alatt futja meg a Noble M15. Az autó végsebességét úgy tűnik még nem mérte meg a gyártó, ugyanis egyes adatai szerint 282, máshol megjelenő információ szerint 297 km/óra az új Noble legnagyobb sebessége.

Az autót elöl-hátul 330 milliméteres belsőhűtésű féktárcsákkal szerelik fel, amiket négydugattyús nyergek lassítanak. Az autó továbbra is acélvázra épített kompozit anyagból készült karosszériát kap. Elöl 18, hátul 19 colos felnikkel látják el, ezekre 225/40 illetve 285/40-es abroncsok kerültek.

A Noble büszke arra, hogy autójuk az eddigi legjobb, hétköznapokon is használható modell. Ebbe az autóba abszolút nem illő Ford Focus kormány is segít, ami mind tengely, mind magasságban állítható. A csomagoknak 300 literes hely jut, amit az elöl és hátul kialakított rekeszek adnak.

Emellett arra is figyeltek a tervezők, hogy normális vezetési helyzetben minél kevesebb zaj és vibráció jusson az utasokhoz, a kipufogó hangja akkor jön meg, ha a pilóta pörgeti a motort. Erre azért volt szükség, hogy ne csak versenypályára, hétvégékre vegyék a cég autóit, szeretnének újabb vásárlóréteg felé nyitni, hiszen a Noble M400 inkább versenyautó volt, mint hagyományos közlekedési eszköz. Az utastér is kényelmesebb lett, mint korábban, de maradtak a versenyülések.

A Noble M15 “csak” 75 ezer fontba (28,3 millió Ft) kerül, szemben a cég által konkurenciaként megjelölt Ferrari F430 118 000 (44,6 millió Ft) illetve a Porsche Turbo 96 000 (36,3 millió forint) fontos árával.