Ahogy a felvonultatott kitűnő technikából sejthettük, látványos versenyt produkáltak a résztvevők a magyar ralibajnokság első, egri versenyén. A Skoda Fabia WRC-vel induló Turi Tamás kezdett a legjobban, a negyedik gyorsaságiig vezetett is, ám a váltó hibája miatt feladta a versenyt.

Ekkor Benik Balázs került az élre, de előnyét csak a tizedik gyorsig őrizte, akkora beérte őt Ifj. Tóth János. Olyan sokan voltak az első gyorsaságin, hogy a hétszeres bajnoknak szinte meg kellett állnia, amíg az embertömeg szétnyílt, hogy továbbmehessen. A 307 WRC ugyanis viszonylag halkan teszi a dolgát. Ám miután szombaton kilenc gyorsaságit megnyert, a nap végén ő örülhetett.

Másnap azonban ismét fordult a kocka, az éjszakai esőzés miatt felázott pályákon Benik gyorsabb volt ellenfelénél, és megszerezte a győzelmet. Ezúttal 5-1 volt a szakaszgyőzelmek aránya a Ford Focus WRC-t terelő pilóta javára. A harmadik helyet, jócskán lemaradva Spitzmüller Csaba szerezte meg, aki az aktív differenciálmű nélküli Peugeot 206 WRC-vel nem tudott lépést tartani az élmezőnnyel.

A Super 1600-osoknál végre verseny volt az első helyért, ellátogatott ugyanis hazánkba a szlovák bajnok Ifj. Béres József, aki mellesleg legutóbb a spanyol vébéfutamon is remekelt a Suzukival. A szintén Ignis-szel induló Bútor Róberttel késhegyig menő küzdelmet vívtak, amit végül a hazai pilóta nyert meg.

A Start Autó Rali végeredménye:

1. Benik Balázs – Varga István Ford Focus WRC 1h25’19″2
2. Ifj.Tóth János – Bahor Bea Peugeot 307 WRC +16″0
3. Spitzmüller Csaba – Kazár Miklós Peugeot 206 WRC +02’00″9
4. Vizin László – Táborszki Attila Toyota Corolla WRC +04’02″9
5. Ifj. Angyalfi Károly – Nyírfás Julianna Mitsubishi EVO VI A8 +04’55″5
6. Bútor Róbert – Tóth Vilmos Suzuki Ignis S1600 +05’04″6
7. Botka Dávid – Gabura Krisztián Mitsubishi EVO VI A8 +05’05″2
8. Botka Krisztián – Mihalik Péter Mitsubishi EVO VI N4 +05’18″4
9. Ifj.Béres Jozef – Petr Stary Suzuki Ignis S1600 +05’21″9
10. Tóth Tibor – Szabó József Mitsubishi EVO VI N4 +06’51″6

Kategóriaelsők:

14. Vas Zoltán – Csontos Tamás Nissan Almera A7 +08’27″0
25. Bessenyey Zoltán – Tóth Zoltán Opel Astra OPC N3 +11’45″4
27. Balázs Öcsi – Pelyhe György Lada 21074 A6 +12’50″0
30. Papp Levente – Szedő Csaba Peugeot 106 GTI N2 +14’59″8
31. Spindler Jenő – Bihacker Viktor Opel Kadett GSI H10 +13’36″2
32. Szabó László – Kaluzsa Tamás Lada VFTS H10+14’07″8
49. Molnár Gabriel -Maro Suchác Skoda Felicia A5 +19’40″7
61. Zudovít Pollák – Duan Svec Skoda Fabia N1 +30’27″6