A Quercianella névre hallgató autó acélvázra épül, futóművében versenyautóknál alkalmazott technikát vetnek be. Karosszériaelemei szénszálas műanyagból készültek, nagyrészt ennek köszönhető az autó csekély tömege is.

Nulláról százra 3 másodperc alatt gyorsul a svédek apró szuperkocsija, csúcssebessége pedig a 300 km/órát is meghaladja. Ez a teljesítmény a csupán 2,4 literes, az ülések mögé épített V8-as motor érdeme, amely 525 lóerőt teljesít. Az erőforrás fordulatszáma sem hétköznapi, a főtengely percenként akár 10 500-at is fordulhat. A nyomatékot hatfokozatú szekvenciális váltó juttatja az elöl 9×18-as, hátul 10×18-as méretű, magnéziumból és karbonból készült kerekekhez.

Az autó névadója egy olasz városka, ahol a híres tervező, Giotto Bizzarrini él és dolgozik. Akiknek nem ugrana be elsőre, több más sportkocsi mellett részt vett a Ferrari 250 GTO és a Lamborghini Miura tervezésében. A svéd sportautóban szintén benne van az idős mester munkája.

A pillekönnyű sportkocsi gyártása ez év közepétől kezdődhet meg, és várhatóan nem lesz megfizethetetlenül drága, mindössze 25 000 eurós áron (átszámítva 6,6 millió forint) lehet majd hozzájutni.