Genfben debütál a nagysikerű allroad quattro második generációja, az első képek már meg is jelentek róla. Első pillantásra feltűnik, hogy az utód megkapta a márka egységes arculatának leghangsúlyosabb elemét, a Single Frame-et, de alumínium küszöb- és matt fekete sárvédőszélesítés is került az autóra. Az autó nagyon hasonlít a korábban bemutatott tanulmányautóra, bár a különleges fényszórókat és az egyedi mintás gumiabroncsokat hiába keressük a gyártásra szánt változaton.

Még a hivatalos infórmációkra várni kell, de sok dolgot már most is lehet tudni a kocsiról .Hogy az A6-os terepen is többé-kevésbé használható legyen, megkapja a quattro állandó négykerék-hajtást, amely fele-fele arányban osztja el a nyomatékot az első és a hátsó tengely között.

Persze ez nem elég az üdvösséghez, meg kellett emelni az autó szabad hasmagasságát is. Ezt négyféle magasságban állítható légrugózás alkalmazásával oldották meg, de ezen felül még terepen jó szolgálatot tehet a nagyméretű gumiabroncs is. A lökhárítókat is úgy alakították ki, hogy azok jobban védjék a mechanikai elemeket.

Motorválasztéka minden bizonnyal megegyezik majd az A6-os modellhez rendelhető erőforrásokkal, így lesz belőle 3.0 literes V6-os TDI, 3,2-es szintén V6-os benzines, illetve minden bizonnyal a 4,2 literes V8-as motor sem marad ki a választékból. Ebben a modellben mutatkozik be a gyár teljesen új 4.0 literes V8-as TDI motorja is, ami 286 lóerőt teljesít.