Senkit ne tévesszen meg a retro külső, a régies forma alatt a Porsche Cayenne alapjai bújnak meg, a motortérbe pedig egy 800 lóerős V12-es erőmű került. Szépre sikeredett az autó formája is, amely a bő hetven évvel ezelőtti divatot ötvözi napjaink csúcstechnikájával.

Hatalmas kerekek, gömbölyded sárvédőívek teszik harmonikussá a jármű formáját, de még a hangsúlyos hűtőrács és a motortér oldalába hasított szellőzőnyílások sem maradtak el. Egyedül talán az Gran Tourer fényszórói lógnak ki a képből, amelyek egy harmadrendű horrorfilm, foszlott fejű zombijának tekintetét idézik.

A nem mindennapi autó gyártójának története 1878-ig nyúlik vissza, igaz akkor még nem autógyártással, hanem luxuskivitelű hintók építésével foglalkozott a milánói székhelyű műhely. 1920 és 30 között kétüléses gépeket gyártottak, főként Alfa és Mercedes-Benz alapokra építve. Vevőik között számos olasz arisztokratát és amerikai mágnást találni.

A második világháború után a gyár fénye magfakult, de hamarosan szerződéses munkákkal, más autógyárak számára készített prototípusok készítésével, és egyedi, kívánságra épített autók gyártásával kezdték meg újjáépíteni hírnevüket.
A Castagna pár éve került ismét a reflektorfénybe, mikor a MINI-ből készítettek meghosszabbított karosszériájú kiállítási autót.

Építettek már autót Alfa Romeo és Maserati alapokra is, sőt még a Ferrari Enzo-t is fel tudják dobni azoknak a vásárlóknak, akik szerint túl hétköznapi az olaszok sportkocsija.