Brutális trike-al kedveskedik a fanatikusoknak az MMC, új járművük a speedmotorokkal is versenyre kel. A furcsa formájú, inkább motornak tűnő aszfaltszaggató minden kilogrammjára majdnem egy lóerő jut. Erőforrásnak a Suzuki Hayabusa 1300 köbcentiméteres vízhűtéses motorjára esett a választás. Természetesen a gyári 175 lóerő nem bizonyult elegendőnek, így egy turbófeltöltővel és intercoolerrel 400 lóerő fölé tornázták az alig 453 kilogrammos háromkerekű teljesítményét.

Őrült tömeg-teljesítmény aránya ellenére mégis utcai használatra tervezték a járművet. Mivel irányítása sokkal jobban hasonlít egy autóéhoz, így nem kell külön motor jogosítvány a vezetéséhez. Annak ellenére, hogy irányítása közben nem kell az egyensúlyozásra koncentrálni, kezelőszervei mégis motorról származnak. Jobb kézzel kell gázt adni, és a kuplungon kívül az első fékeket is kézzel kell húzni.

A 400 lóerőnyi erőt egyetlen kerék adja át az aszfaltnak, így nem mindennapi méretű, 787 milliméter átmérőjű abroncsot választottak hátra, ami majdnem 46 centiméter széles.

Stabil, háromkerekű felépítése miatt vezetése közben nem kötelező a bukósisak viselése. A Kamikaze-t kemény, hosszú utakra tervezték, ezért a két oldalt elhelyezett, a gyár által üzemanyagcelláknak nevezett biztonságos tartályokban összesen 60 liter üzemanyagnak jut hely. Az üzemanyagtankoknak ezen kívül más funkciójuk is van. A jármű elején lévő szárnyakkal együtt a tankon található spoilereket a legnagyobb leszorítóerő érdekében a lehető legközelebb építették az aszfalthoz.

Egyetlen, bőrborítású kagylóülésére ötpontos biztonságiövet szereltek, a kormány pedig igazi szamurájkardok markolatát idézi. A szamuráj téma a néven kívül még a fényezésen is visszaköszön. Összesen száz darab háromkerekű utcai harcost tervez a gyár, az erősen korlátozott példányszámú járművekért 80,000 dollárt (17 millió forintot) kérnek.