A hatodik generációs 911-es csúcsmodell 60 lóerővel teljesít többet, mint az előző, turbóval felszerelt változat. A hathengeres, 3.6 literes boxermotor 6000-es fordulatszámon nyújtja a 480 lóerős teljesítményt, amiből mind a négy kerék megkapja a maga részét.

Forgatónyomatékát szintén növekedett, 560-ról 620 newtonméterre, amely 1950 és 5000-es fordulatszám között folyamatosan kiaknázható, a kocsi csúcssebessége 310 km/óra. Az új 911 Turbo hatfokozatú manuális váltóval 3.9 másodperc alatt gyorsul százra, és a kétszázas tempó eléréséhez is csupán 12,8 másodpercre van szüksége. Automatikus Tiptronic váltóval még jobb gyorsulást ígér a Porsche. 100-ig 3,7, 200-ig 12,2 másodperc alatt gyorsul, ha a váltással nem a vezetőnek kell bajlódnia.

Az új Porsche átlagfogyasztását 12,8 literre ígéri a gyár, ami egy tizedével kevesebb a korábbi modell fogyasztásánál, de persze ez csak elméleti jellegű tényező.

Első ízben rendelhető az autóhoz a ” Sport Chrono Package Turbo” opció, amely a vezető által kapcsolható gomb segítségével rövid, tíz másodperces időre 0,2 bar-ral megnöveli a turbónyomást. Így további 60 Nm-rel 680-ra növelhető a motor maximális nyomatéka.

Lassításáról elöl hat, hátul négydugattyús féknyergek és 350 mm átmérőjű, lyuggatott, hűtött tárcsák gondoskodnak. Lehetőség van kerámia fékrendszer rendelésére is, ami 17 kilogrammal könnyebb a hagyományos változatnál, emellett kiváló hő- és korrózióálló tulajdonságokkal is rendelkezik.

Az autó külsején nem változtattak sokat, a típusra jellemző formai jegyek megmaradtak. Hátul persze szélesebb lett a sárvédő, és újrarajzolták az ajtók mögötti légbeömlőket is, amik most sokkal hatékonyabban szállítják a levegőt az intercoolerekhez. Elöl az ovális bura mögött bi xenon fényszórók, alatta LED-es irányjelzők foglalnak helyet, a lökhárítóban pedig ködlámpákat helyeztek el.

Szintén újdonság a változó geometriájú turbófeltöltő , amit első ízben használtak benzin üzemű motornál. Ennek a megoldásnak a lényege az állítható terelőlemezekben rejlik, amik mindig optimális szögben irányítják a kipufogógázt a turbina lapátjaira.

Hazánkban májustól lesz megvásárolható az autó, és előértékesítésben három darab már gazdára is talált.

A Genfi Autókiállításon még egy világújdonságot várhatunk a német gyártól, a 911 GT3-as személyében. Erről várhatóan majd csak a kiállítás első napján tudhatunk meg részleteket.